recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slim Receiver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slim Receiver.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slim Receiver.
    Sendt: 04-Januar-2016 kl. 20:54
Hej
Har spekuleret på soundbar,men er blevet i tvivl om det er det jeg vil.
Har i stedet fundet disse to,ville det ikke være en bedre løsning.
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-nr1504-51-receiver-p-1015.html 
og http://www.expert.dk/pioneer-vsxs510k-62-hjemmebio-receiver/p-251391/ Er lidt i tvivl,nogen der kender dem og kan give en anbefaling.?
Mvh

Redigeret af nesager - 04-Januar-2016 kl. 21:21
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 21:07
Det er to forskellige løsninger. En soundbar er en opgradering af et fjernsyn, de receivere du linker til er i en helt anden klasse. Med nogle fornuftige højttalere kan det blive godt.

Du må selv bestemme dig for hvad du vil.
Simpel indretning - soundbar
God lyd til film - receiver og højttalere
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Det er to forskellige løsninger. En soundbar er en opgradering af et fjernsyn, de receivere du linker til er i en helt anden klasse. Med nogle fornuftige højttalere kan det blive godt.

Du må selv bestemme dig for hvad du vil.
Simpel indretning - soundbar
God lyd til film - receiver og højttalere

Hej.
Tak for dit svar,det er vel egentlig også det jeg regnede med.
Kender du noget til de omtalte receivere ? 
Mvh.
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 21:17
Nej, ingen erfaring med dem.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 13:48
Hej.
Har set mig lidt lun på den her,ville det være et godt køb?
http://www.lydogbillede.dk/test/hjemmebiograf/tre-slanke-receivere/marantz-nr1605/
Alternativt skal jeg til at udskifte mit Tv møbel,der er ikke plads til noget højere.
Men det ville måske være en bedre løsning.
Er ikke så vild med en soundbar løsning.
Mvh.
Ps. Hvis jeg nu skulle vælge ovennævnte receiver,hvilken højtalere ville perfekte,gerne nogle reol/væghøjtalere.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu