|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2006 kl. 14:42 |
Hejsa Jeg spurgte om dette emne som et sidespørgsmål i denne post http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16702& PN=2 men jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere. Bendix skrev dette:
Men 9831d findes hverken på den danske phillips side eller den engelske (UK). Jeg kan heller ikke se at numrene i denne serie går nedad "9830, 9986 9831 9731", de går da først op og så ned. Det kan da ikke passe at der er 26 aktuelle modeller på 32 eller 37". Det er sguda endnu værre end med Nokia Mobiltelefoner - der har de da i det mindste et forskelligt cover. Jeg HADER virkelig når producenterne ikke differentierer deres modeller - så bliver kunderne bare så forvirrede, at de vælger slet ikke at købe noget. Jeg har selvfølgelig set, at Tapeconnection har de to topmodeller i 32 og 37", men de har jo nogle features, som jeg ikke rigtig gider at betale for (eksempelvis ambilight) På forhånd tak Redigeret af AndyK - 31-Oktober-2006 kl. 14:50 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Hej Jeg kan ikke helt se hvad du spørger om, men her er en lille forklaring på Philips top modeller. 42pf9831, 42/37/32pf9731 er 2006 topmodel. 32/37/42pf9830 er 2005 topmodel. 32/37/42pf9886 er 2004 topmodel. Der findes en række modeller som hedder 66 og 67. 66 og 67 er identiske bortset fra at 67 har dvb-t. |
|
![]() |
|
AndyK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Tak for svaret. Ja, jeg har vist ikke været helt klar i formuleringen. Det jeg spørger om er sådan set bare hvordan jeg hiter rundt i modellerne. Findes der en model, rent TV-mæssigt har samme kvalitet som topmodellerne men uden ambilight (og evt. DVB-T tuner). Jeg skal modtage DVB-C med en settop boks, så DVB-T kan jeg ikke bruge til meget. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Nej du kan ikke få nogen top model uden ambilight. Det bedste du kan få er en 9631 eller 9531. De har ca samme billede kvalitet som den gamle 9830 serie. Kan dog ikke forstå du ikke vil have ambilight medmindre det skal stå midt ude i stuen.. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har sådan set intet imod ambilight, men hvis man kan en model, der TV-kvalitetsmæssigt var lige så god som topmodellen, men uden at man skal betale for ambilight og memory card reader, så ville det jo være rart. |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
Så køb en af de modeller i Bilka til 15.000 kr , det er Philips , men heller ikke mere. Hvis du begynder at vil have dit og dat fra , så falder kvaliteten på skærmen og så kan man , efter min mening , vælge en kina model i stedet for. Jeg vil give dig ret i cardreader , er efter min mening , noget mærkeligt noget at sætte i et tv. Men ambienlight er ok.
The_Unforgiven |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er ikke en philips fan, så den eneste grund til at jeg kan finde på at vælge et philips TV er på grund af kvaliteten, så det må vist blive blive topmodellen eller en toshiba model el. lignende - de ligger jo lige i et noget lavere prisleje uden at kvaliteten er som kinamodellerne. |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
Hvis det er kvalitetet du går efter er det minimum 9631 du skal have , ellers tag et Hitachi , de er også ok.
The_Unforgiven |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |