|
Sony 49" UHD til 1399kr |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2015 kl. 17:55 |
|
Må ski være en fejl, eller er det dælme billigt
https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/sony-49-ultra-hd-tv-kd49x8005cbaep/p/100221395?event=32&point=8 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er vel det Slumbert herinde fra, ville returnere p.g.a. dårlig firmware/betjening?
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Så er det nok alle dem der er kommet retur de smider i nakken på folk for at slippe af med dem
![]() |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Mit er ikke sendt retur endnu, men jeg ved ikke om jeg vi anbefale det, selvom prisen er god
![]() Sært nok så opfører det sig eksemplarisk efter jeg har skrevet klagen til Bilka...
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
Kære kunde
Bestilte i går og modtog denne mail til morgen: Vi skriver til dig, da vi har været nødsaget til at annullere din ordre på vores hjemmeside på et Sony 49” TV UltraHD fjernsyn. På baggrund af en menneskelig fejl har fjernsynet stået på hjemmesiden til 1399kr. i stedet for 7449kr., hvilket anses for at være en urealistisk pris for et UltraHD fjernsyn. Vi beklager ulejligheden, men vil i stedet gerne tilbyde dig TV’et til en skarp pris af 6999kr. Hvis du ønsker dette bedes du gennemføre ordren og kontakte os på 87783090, så retter vi prisen for dig. Bemærk venligst at denne mail ikke kan besvares, men du er velkommen til at kontakte os på telefon 87 78 30 90 eller via vores hjemmeside. Med venlig hilsen Dansk Supermarked |
||
![]() |
||
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
|
Ikke en speciel skarp pris Bilka tilbyder som kompensation når man kan få det til 6500 jf pricerunner
Redigeret af nexium - 22-November-2015 kl. 12:11 |
||
![]() |
||
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
Nej... Vil også anse deres afslag som værende i den størrelsesorden jeg som minimum selv ville kunne handle den ned i :)
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
1399 kr kan faktisk være et tilpas højt beløb til at de ikke kan påstå at alle kunder er i ond tro.
Hvis man gider at bruge tid på at køre en sag osv osv, hvilket livet er for kort til 😀 |
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
Kayel1984 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 70 |
|
Ja, så må vi se hvad der sker med dem der bestilte :)
Redigeret af Kayel1984 - 22-November-2015 kl. 19:19 |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
|
Øh, har du læst denne tråd? Der fremgår det ret tydeligt, at det er en fejl, og fjernsynene ikke bliver leveret til den pris. |
||
![]() |
||
Kayel1984 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 70 |
|
Ja, jeg har læst denne tråd og den giver ikke et entydigt svar på om man kan forvente noget, jeg har hørt at min. 3 personer har fået tilbagetrukket deres annullering, men som sagt tidligere, så må vi jo se hvad der sker for de personer som har bestilt. Jeg bestilte TV'et da jeg sad og surfede efter tv, derfor kom jeg da som en del af mit normale søgemønster ind på Føtex og bilka, hvor samme tv var til salg for 1399. Og med alle de reklamer, rabatter, tilbud osv ift. julesalget osv, så tænkte jeg egentlig ikke videre over om det var en realistisk pris eller ej, jeg tænkte bar, fed pris, det er sikkert et specielt tilbud. Men igen, om jeg får det, ved jeg ikke... det ville dog være rigtig rart at få skiftet mit gamle LCD fra 2008 ud!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |