recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung js8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung js8005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung js8005
    Sendt: 30-December-2015 kl. 11:02
Hej Jeg er på udkig efter et nyt tv i stedet for min vt20.
Jeg har kig på samsung js8005 og panasonic cx700 men hælder mest til samsung på grund af software delen.
Er der nogle der har den samsung model og hvad synes i om den.
Er side belysning slemt.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 11:40
Der er bare større risiko for at du får et tv med clouding ved de side belyste modeller.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:06
Blot til info så præsenteres de nye 2016-modeller i næste uge. Og 2015-modellerne vil blive solgt helt frem til foråret 2016, så der er lidt tid til at tygge på tingene.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Der er bare større risiko for at du får et tv med clouding ved de side belyste modeller.
Er der ikke ulemper ved alle fjernsyn. Er der et andet samsung hvor der ikke er chance for clouding. Det skal ikke være plasma 
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Blot til info så præsenteres de nye 2016-modeller i næste uge. Og 2015-modellerne vil blive solgt helt frem til foråret 2016, så der er lidt tid til at tygge på tingene.
Ja har set de snart melder ud men har bare ikke lyst til at betale flere tusinde mere for en ny model når de nok har samme problemer som de gamle og billed kvaliteten nok ikke er forandret helt vildt på et år.  
Håber på jeg kan finde et godt januar tilbud 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det skal ikke være plasma 

Det er (desværre) også næsten umuligt at købe i dag.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2015 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Det skal ikke være plasma 

Det er (desværre) også næsten umuligt at købe i dag.

Klaus

Korrekt. De produceres (heldigvis) ikke længere .
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2015 kl. 10:39
LOL......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2015 kl. 10:57
Der er visse ting fra fortiden man skulle ha bibeholdt. Plasma, høflighed og nærvær er nogle af dem
Til top
Donkey87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2015
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Donkey87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2015 kl. 11:08
Og kvinderne burde blive i køkkenet.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 08:19
Der er også Oled, fra Lg. Her slipper du 100 % for Clouding. Softwaren fungere rigtig godt i de nyeste modeller med webos 2.0. Man kan så være uheldig med at få en model med lidt color cast eller Tint. Og så er de desværre og noget dyrere.

Redigeret af -claus- - 05-Januar-2016 kl. 08:20
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 16:43
Har købt samsungen og der er lidt clouding men ikke så slemt at det genere mig, heldigvis. Tak for hjælpen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu