|
Chromecast til projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Hugosarang
Bruger Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2015 kl. 15:44 |
Hej Jeg har måske fundet en løsning til mit lyd problem. Jeg vil jo gerne køre lyden fra min chromecast til min soundbar, som kører på Bluetooth. Derfor har jeg tænkt at investere ihttps://m.av-cables.dk/221-traadloes-lyd/5664-traadloes-bluetooth-audio-afsender/, altså en afsender fra projektor lyd udgang til min soundbar. Tror i det kan fungere?
|
|
oscarp
Ny bruger Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme spørgsmål.
Fungerer det eller har du fået en anden løsning?
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chromecast har kun HDMI, så du skal finde en audio extractor og sætte imellem.
Næste problem er så at du sikkert ikke kan få surround overført og derfor virker soundbaren ikke optimalt. Sidste problem kan være at det måske er svært at parre de 2 Bluetooh enheder med hinanden.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din soundbar har HDMI udgang, så kunne man sætte Chromecast til soundbar og videreføre HDMI signalet igennem kabel eller trådløs HDMI til projektor.
|
|
|
|
Hugosarang
Bruger Oprettet: 15-September-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virkede ganske fint:)
|
|
Cyberguyen
Funktioner
Tak(0)
|
Så må din projektor da have et minijack output, hvilket det ikke fremgår nogen steder. Men du får da maksimalt Dolby ProLogic lyd ud af det - ikke just optimalt
Redigeret af Cyberguyen - 07-Januar-2016 kl. 21:09 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |