|
V: JVC Reference Series projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:04 |
Hej alle.
Et familiemedlem har købt ny projektor og derfor vil der snart komme en JVC Reference Series projektor til salg. Det drejer sig om model nr. DLA-RS1. Der medfølger fjernbetjening. Den fejler absolut intet, men melder om at pæren skal skiftes. Vil skyde alderen til cirka 4 år, men er ikke 100 % på det. Hvad er sådan en værd? |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Produktionen stoppede i 2008 så den er vel mindst 7 år gammel.
I og med pæren skal skiftes og denne koster et par tusinde så tror jeg ikke i skal regne med mere end 1-1500,- for den, og det skal nok være på en god dag.
|
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Har du evt. Den originale kasse, hvis det bliver aktuelt med et salg ?
|
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Tak for vurderingen. Jeg har forhørt mig og den er vist cirka 6 år. Men et salg kan jo også godt forsætte selvom produktionen ophører. Jeg ville dog forvente, at den indbringer en smule mere end 1500,- (også selvom en ny pære koster ~1500,-). |
|
![]() |
|
Et salg bliver helt sikkert aktuelt. Men nej, original emballage haves ikke. Afhentning / levering i Hovedstadsområdet kan dog aftales hvis køber bor heromkring. |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Hvor mange timer, har den pæren kørt ?
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Er den stadig til salg?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |