recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: JVC Reference Series projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: JVC Reference Series projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: JVC Reference Series projektor
    Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:04
Hej alle. 

Et familiemedlem har købt ny projektor og derfor vil der snart komme en JVC Reference Series projektor til salg. Det drejer sig om model nr. DLA-RS1. 

Der medfølger fjernbetjening.

Den fejler absolut intet, men melder om at pæren skal skiftes. Vil skyde alderen til cirka 4 år, men er ikke 100 % på det.

Hvad er sådan en værd?

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:33
Produktionen stoppede i 2008 så den er vel mindst 7 år gammel. 

I og med pæren skal skiftes og denne koster et par tusinde så tror jeg ikke i skal regne med mere end 1-1500,- for den, og det skal nok være på en god dag.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Hej alle. 

Et familiemedlem har købt ny projektor og derfor vil der snart komme en JVC Reference Series projektor til salg. Det drejer sig om model nr. DLA-RS1. 

Der medfølger fjernbetjening.

Den fejler absolut intet, men melder om at pæren skal skiftes. Vil skyde alderen til cirka 4 år, men er ikke 100 % på det.

Hvad er sådan en værd?

Har du evt. Den originale kasse, hvis det bliver aktuelt med et salg ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Produktionen stoppede i 2008 så den er vel mindst 7 år gammel. 

I og med pæren skal skiftes og denne koster et par tusinde så tror jeg ikke i skal regne med mere end 1-1500,- for den, og det skal nok være på en god dag.

Tak for vurderingen. Jeg har forhørt mig og den er vist cirka 6 år. Men et salg kan jo også godt forsætte selvom produktionen ophører. Jeg ville dog forvente, at den indbringer en smule mere end 1500,- (også selvom en ny pære koster ~1500,-). 

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Timeguardian Timeguardian skrev:

Har du evt. Den originale kasse, hvis det bliver aktuelt med et salg ?

Et salg bliver helt sikkert aktuelt. Men nej, original emballage haves ikke. Afhentning / levering i Hovedstadsområdet kan dog aftales hvis køber bor heromkring. 

Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 18:05
Hvor mange timer, har den pæren kørt   ?

Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 13:06
Er den stadig til salg?
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu