|
S: BeoPlay S3 bluetooth højttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2016 kl. 13:28 |
Halløjsa
Jeg har sådan en i sort der kun lige har været pakket ud for at se hvordan/om den virkede. Den fulgte med i køb af mobiltelefon. Jeg har desværre ikke noget at bruge den til selv hvorfor den sælges videre. Den er pakket tilbage i original emballage og kvittering haves. Den spiller overraskende godt af sådan en lille størrelse. Den befinder sig i 4200 Slagelse Jeg tænker umiddelbart en mindstepris på 1000kr.
|
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil godt byde 1000kr, såfremt du vil sende.
|
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
Den burde godt kunne sendes såfremt du betaler porto.
Jeg tænker at lade den løbe ugen ud og hvis der ikke er nogen der byder højere så kan vi vel finde ud af noget
![]() |
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Jeg byder 1.100 kr. plus forsendelse.
|
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
1200 pp
|
|
![]() |
|
Det er noteret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |