|
Problemer med Samsung UE46ES8005 og 1080p |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 20:38 |
Hej,
Er der nogle der kan hjælpe mig med at knække følgende problem: Jeg har en DVB-C kanal der udsendes i 1080p i 19.5mbps, encoded i H.264 Jeg udsender på denne fra en mac et signal i 1080p signal. Mit Beoplay V1, LG tv, billigt Prosonic viser kanalen fint, uden problemer den står knivskarpt uden problemer. Men Samsung tvét viser en sort baggrund og en højtaler i midten (som en radio kanal der udsendes uden video spor) Ændrer jeg signalet så der udsendes et 1080i signal istedet for. Så viser samsung tvét kanalen uden problemer, ligeledes hvis jeg udsender et 720p signal. Er der nogle der ved om tuneren i dette samsung tv er så ringe, at den ikke kan vise det DVB-C signal i 1080p?
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kobler jeg hdmi kilden der er i 1080p direkte til tvét via HDMI så vises kanalen fint.
Så det er åbenbart i tuneren begrænsningen er.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |