recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC iPlayer app på Apple TV4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BBC iPlayer app på Apple TV4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsgp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsgp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BBC iPlayer app på Apple TV4
    Sendt: 10-Januar-2016 kl. 11:06
Hej med jer.

Vi overvejer at købe det nye Apple TV 4.
Min bedre halvdel er englænder, og har et engelsk AppleID.
Vil vi kunne bruge BBC iPlayer app´en i DK uden at skulle bruge Unblock eller VPN forbindelser, men udelukkende ved at det engelske AppleID bliver brugt på Apple TV´et?

Ved nogen noget om det?

På forhånd tak for hjælpen.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 11:29
Der skal bruges en service som unblock ,unlocator etc for at kunne bruge BBC iPlayer i DK.
Til top
larsgp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2016
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsgp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 11:55
...også når man er logget på sit ATV med engelsk Apple ID?
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 11:56
Ja.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 12:48
Kan sige at når man bruger iplayer med en vnp så står det meget meget pænt  når jeg kører iplayer igennem kodi på min android box - itv står også pænt men ikke så godt som bbc - nu ved jeg ikke om man også på apple tv4 kan bruge  filmon på - hvis man kan det så behøver man ikke vpn.. Filmon virker også på chromcast ( hvis du har android ) Men hvis du har en ipad så kan du prøve at sætte den til dit tv og prøve filmon om det var noget. på Filmon kan man også købe sig til en form for HD.

https://www.filmon.com/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu