|
S: Intel NUC DN2820FYK inkl. tilbehør |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2016 kl. 10:09 |
Hej
Da jeg ikke bruger min NUC vil jeg gerne sælge den. 1 Stk. DN2829FYK 1 Stk. Original PSU 1 Stk. WLAN: 7260HMW 1 Stk. KVR16LS11/4 - Kingston 4GB ram blok 1 Stk. 100GB 5400RPM std. SATA disk Det hele fungere perfekt. Sælger udelukkende da jeg ikke bruger den længere. Kan evt. leveres med Ren installation af OpenElec/Kodi. Bemærk at der ikke medfølger Windows licens Jeg har ikke held til at uploade billede her så det kan ses her i stedet https://goo.gl/photos/Ha8DAD6PaWUPd5178 Der er en lille farve forskel i fronten på størrelse med en tommelfinger. Desuden bruger ridser på den sorte top. Alt fungere eller perfekt Den befinder sig i 7441 Bording. Jeg arbejder i 8240 Risskov så den kan også leveres på denne rute. HBO 700,- \Søren Bundgaard |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle specs på DN2829FYK. Gider du smide et par ord ind om modellen + alder? Er det den her: http://www.intel.com/content/www/us/en/nuc/nuc-board-dn2820fykh.html
Redigeret af Precious - 10-Januar-2016 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Hej
Det er denne model www.intel.fr/content/www/fr/fr/nuc/nuc-kitdn2820fykh.html Jeg skriver fra min tablet så kan ikke lige indsætte lænket korrekt. Jeg købte den brugt i sommers og ikke rigtig fået taget den i brug. Derfor sælges den. Jeg er også ked af at sige noget om alderen da jeg ikke fik kvit. \Søren |
|
![]() |
|
Mht. Kodi så afspiller den alt perfekt også m2ts med dts-hd.
|
|
![]() |
|
Oppppp
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg kommer til en side der ikke virker?
|
|
![]() |
|
Hej
Jeg har bedre tid i dag. Beklager. Jeg har lige tjekket op på det link Precious giver og det er så vidt jeg kan se samme specs. www.intel.com/content/www/us/en/nuc/nuc-board-dn2820fykh.html |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
700+porto
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Noteret..
Jeg lader den stå til i morgen kl. 22. Ingen højere så er den din \Søren |
|
![]() |
|
Hej Theilo
Så siger vi bare at kl. Er 22 ![]() Jeg sender dig en PM med mit mobil nr. \Søren Bundgaard |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |