|
Defekt billede - kan det fixes? |
Besvar |
Forfatter | ||
mkay
Ny bruger Oprettet: 10-Januar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2016 kl. 12:26 |
|
Hej Recordere.
I December måned røg billedet på mit : Samsung PS58B685T6WXXE Se billedet på linket her : http://i65.tinypic.com/rr4129.jpg Jeg tænker bare - kan det fixes? Hvis ja, hvad kan det evt. koste? Hvis nogle da kan give mig et realistisk bud på det. Altså det fejler intet udover farverne er mørke, lyd og menu og det hele virker fint - men billedet fejler et eller andet, og jeg har ingen ide om det kan laves, eller det bare er godnat til det TV :)
Redigeret af mkay - 10-Januar-2016 kl. 13:28 |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hint: lav dine link klikbare.
Ellers er det ikke nemt at kikke på dine problmer fra tablets |
||
mkay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Done ;-)
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når Link til billede åbnes, kommer der en advarsel om mistænkeligt Websted, så der blev hurtigt lukket igen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For umiddelbart ser det ud som forkert valgt opløsning, hvis det skulle være samme billede som på PC. Har du prøvet en factory reset af TV? Hint: Sluk blitz og andre lyskilder du tager billeder af skærmbilleder. Mvh. JørgenT |
||
mkay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det både via. antenne og HDMI fx. Jeg kan sagtens prøve factory reset, men er bange for det ikke redder meget :(
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
JørgenT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at Google "PS58B685 bad capacitors", det kunne se ud til den model kan have problemet.
Men ved ikke om det kan give den fejltype? I så fald kan det repareres relativt billigt som gør-det-selv (under 100,- i dele) Mvh. JørgenT
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må være fordi du har indstillet browser til maksimal beskyttelse. Min iPad laver ikke vrøvl. |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Benyt et ordentligt antivirus program, så slipper for den slags falske advarsler! M.v.h. |
||
mkay
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg undersøger det lige, tak! Er det nemt at udskifte de her capacitors? Nogle her på sitet der evt. kan linke til en fin guide der er afprøvet af vedkommende selv?
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |