recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay kvalitet

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay kvalitet
    Sendt: 10-Januar-2016 kl. 16:12
Hej alle
Nu har jeg set 1 sæson af The Blacklist på Netflix , og ja , vil meget gerne se mere .
Nu ser jeg så at den ligger på Viaplay , 2 sæson samt 3 sæson med et nyt afsnit hver uge.
Men hvordan synes i den kvalitet er? Jeg har også HBO , er den ca at sammenligne med den? ( pyha det bliver dyrere og dyrere )
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 16:33
Du kan jo ganske gratis prøve Viaplay i en måned...og vurdere kvaliteten selv
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 16:35
uden at vide noget omkring viaplay og hbo og deslige - så kan man jo også følge serien på tv3
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Du kan jo ganske gratis prøve Viaplay i en måned...og vurdere kvaliteten selv

Jow jow , men dette er jo et debat forum , så derfor er det jo meget rart at høre andres mening
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 16:58
Som jeg lige husker Netflix så er kvaliteten lidt bedre der, end på viaplay. Hat hbo og viaplay pt, og kan ikke udpege hvem der er bedst på billedet.
Men har dog lidt problemer med at viaplay taber forbindelsen ved cc,når man har set et par afsnit af noget. Nærmest som låser den sig fast. Jeg skal så skifte app og vende tilbage til viaplay for at få liv i det igen.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Som jeg lige husker Netflix så er kvaliteten lidt bedre der, end på viaplay. Hat hbo og viaplay pt, og kan ikke udpege hvem der er bedst på billedet.
Men har dog lidt problemer med at viaplay taber forbindelsen ved cc,når man har set et par afsnit af noget. Nærmest som låser den sig fast. Jeg skal så skifte app og vende tilbage til viaplay for at få liv i det igen.

Hej , hvis kvaliteten bare er nogenlunde som HBO , ja så går det nok.
Jeg har så ikke CC , men vil bruge min ATV3.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 17:04
Synes billedkvalitet er ok, der hvor Viaplay skiller sig negativt ud i forhold til Netflix og HBO er på lyd siden ,alt er i stereo.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Synes billedkvalitet er ok, der hvor Viaplay skiller sig negativt ud i forhold til Netflix og HBO er på lyd siden ,alt er i stereo.

Hmm , stereo , det er da vildt at de kun understøtter det. Men mon ikke det bliver bedre på et tidspunkt. Tak for info..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Krohndehli Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2010
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krohndehli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 11:29
Har selv viaplay sport. Synes billed er godt men som der er blevet skrevet, er lydsiden virkelig ringe
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 14:37
HBO og Netflix er 1080p og med 5.1 lyd. Viaplay er 720p og med 2.0 lyd. 
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 14:46
Synes til gengæld, at 5.1 lyden fra HBO nogen gange er lidt "mudret" - bl.a. i den nye 'The Shannara Chronicles'. Det oplever aldrig på Netflix.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Synes til gengæld, at 5.1 lyden fra HBO nogen gange er lidt "mudret" - bl.a. i den nye 'The Shannara Chronicles'. Det oplever aldrig på Netflix.

Det kan jo være kildematerialet det er galt med. TSC er jo en MTV serie. Synes ikke det er et problem man oplever på rigtige HBO serier..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu