recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer 50" (5090)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer 50" (5090)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Status: Offline
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer 50" (5090)
    Sendt: 11-Januar-2016 kl. 22:19
Hej.

Jeg sælger mit 50" Pioneer, da jeg har købt et større tv. 

Modellen kræver vist ikke nærmere introduktion, det er tv, hvor man får meget billedkvalitet for pengene.
Der medfølger ikke højtaler, fod eller vægbeslag. Fra ikke-ryger hjem.

Ekstern DVB-C tuner kan medfølge.

Sælges for højeste bud over 1.800 kr. eller til slå til pris: 2.500 kr.

Befinder sig i 4100 Ringsted.

Test og specifikationer: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1221028254
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 21:12
Bump
Til top
SilverShadow18 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverShadow18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 11:19
Hejsa.

Jeg er interesseret i dit TV, men syntes prisen er lidt for høj ift hvad de tidligere er gået fo,r når der ikke medfølger nogen fod / beslag.

Hvis du er interesseret i en hurtig handel, så må du meget gerne sende mig en PM. Jeg tænker at jeg vil give omkring 1500DKK, men vi kan tage den over Pm hvis det er.

God dag.

Mvh Andreas

Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 22:28
Hej Andreas. Jeg synes prisen er fair sat, det kommer til salg flere steder i weekenden, hvis det ikke er væk inden. Jeg kan evt. Kontakte dig, hvis det viser sig, at jeg ikke kan komme af med den til nuværende pris.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu