|
Ingen Google Streetview i Tyskland? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2016 kl. 05:16 |
Når jeg kigger på Google Maps, hvorfor er der så ingen Street View i Tyskland? Street view er ellers nyttigt, når man skal planlægge at køre en tur, så man bedre kan se om man kan køre der eller der, eller om man kan parkere der eller der osv. Desuden bruger jeg det også til at huske vejen jeg skal køre - det virker som regel bedre end kort.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at Google
ingen street view tyskland Klaus |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm ok. Men det er da noget pjat. Det er jo ikke for at krænke privatliv, med henblik på overvågning osv. at street view er opfundet. Det er for at gøre det nemmere at finde rundt - som supplement til Google Maps.
|
|
Thorvald. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror nu nok at det krænker nogle.
Mange er blevet afsløret i ting de ikke ønskede pga street view. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Muligt - men det er jo ikke det der er formålet med street view.
|
|
Thorvald. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der bliver tit lavet ting som kan bruges til andre formål end tiltænkte.
Så derfor har tyskerne det ikke |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Siden hvornår har Tyskland ikke Google Streetview? Jeg var i Berlin i november måned, og der var da ingen problemer med at se gaderne omkring hotellet....
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ah, måske derfor:
M.v.h. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Enkelte byer har åbenbart - fordi dem fik de lagt ud, inden de opgave Tyskland som helhed - de har alle billeder - men det er bare ikke gået online - så vidt jeg har forstået.
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Tja - ok. Men kunne man så ikke lave street view på en anden måde? Ved ikke lige hvordan, hvis formålet stadig skulle være at man skulle kunne køre turen "hjemmefra".
|
|
Thorvald. |
|
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google trak følehornene til sig i tyskland, da de blev snuppet i at opsnappe MAC adresser med GPS data og ufiltreret wifi data mens de kørte rundt i gaderne. Måske har det noget med det at gøre.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
De er lidt for sig selv, der er f.eks også strenge regler for at ligge Dash Cam optagelser på You Tube. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |