recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wireless HDMI - Kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wireless HDMI - Kvalitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wireless HDMI - Kvalitet
    Sendt: 14-Januar-2016 kl. 10:15
Jeg står i et dilemma... har haft projektoren i stuen her de sidste par år, og det har fungere godt, da jeg havde kabel kanaler til HDMI kablet.

nu er vi flyttet i nyt hus, med verdens mest frygtelige layout (som konen sjovt nok ELSKER)

det gør jeg gerne fysisk vil dekoble min projektor fra min forstærker, da jeg så er fri for fritliggende trådlægning.

De Wireless transmitters man kan få, er de noget værd? hvilken skal man gå efter?

for så drejer det sig jo kun om power til projektor, og det kan jeg hive af en væg uden issues, og så kan jeg smækker forstærkeren op i et montana møbel under tv´et.

de kalder det LOSSLESS? er det? selv de billige, afstanden er 4 meter i luftlinie det er jo ikke fordi det er slemt, ingen vægge imellem. og indtil videre er det et 1920x1080 signal til en gammel z3000 projektor.

Jeg vil gerne op i 4k i fremtiden, men så må jeg kabeltrække, men ligenu så er dette løsningen.

har kigget lidt på denne

Redigeret af Rasmusdc - 14-Januar-2016 kl. 10:24
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu