|
Yousee HBO på smart tv |
Besvar |
Forfatter | |
davorgekko
Bruger Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2016 kl. 20:05 |
Hejsa!
Jeg har netop fået YouSee kabel-tv med HBO. Jeg har ingen boks, og da jeg bestilte, var jeg derfor interesseret i at høre, hvilke muligheder jeg havde for at se HBO på mit tv (et Samsung UE65JU7005). Jeg sagde specifikt til fyren fra YouSee at jeg ikke var interesseret i AirPlay eller chromecast, da jeg ikke er særlig imponeret over kvaliteten her. Så fik jeg at vide, at jeg ville kunne se HBO igennem tv'ets HBO app. Det var jeg lidt skeptisk overfor (for jeg mente at have læst, at det ikke var muligt), men han holdt fast - sagde noget om, at man først skulle aktivere sig på nettet - og at det her efter ville virke. Han sagde, at det var det, han selv gjorde derhjemme. Her til aften har jeg så forsøgt at gøre det - og jeg kan ikke lige se, det kan lade sig gøre? Var han full of crap? Eller er der en hemmelig måde, man kan gøre det på? På nette kan jeg se, at der tidligere har været en Samsung YouSee app, men den kan jeg ikke finde mere? Er den lukket ned igen? Håber nogen kan hjælpe mig! :-) På forhånd tusind tak! Mvh. Davor Redigeret af davorgekko - 14-Januar-2016 kl. 20:06 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis HBO abonnenter er via You See, kan det IKKE bruges på TVet, men kun via deres + box eller på film.You See.dk. Det er et svar på samme spørgsmål stillet på You See forum. Redigeret af Radiomanden - 14-Januar-2016 kl. 20:22 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ændrede min hastighed på mit bredbånd, og fik så de tre måneder HBO med. Og på mit ATV 4, kan jeg logge ind, og se det herpå. Så det er ikke kun på deres eget.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel så med deres App og Air Play.? Det er da så også via deres eget.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er HBO´s app, ikke Yousee´s.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
davorgekko
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende! Logger du bare ind med dit YouSee login?
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, bare e-mail og kode fra yousee til HBO
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
davorgekko
Funktioner
Tak(0)
|
Bare så jeg er sikker på, at jeg forstår: Mit YouSee login er en 9 cifret talrække og et password, som de har genreret. Var det det, du loggede ind med? Eller ændrede du det til en email adresse på MitYouSee? Gjorde du noget for at aktivere enheden i øvrigt? Tusind tak! :-)
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft yousee bredbånd længe, så jeg har ændret fra den 9 cifrede kode, så jeg logger på med en e-mail, og en kode som jeg selv har lavet. Så alt i alt, så er det mit yousee log in jeg bruger.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
jeg gjorde ikke noget, for at aktivere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |