recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd til arbejdsmobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode råd til arbejdsmobil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlaZZo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlaZZo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd til arbejdsmobil
    Sendt: 15-Januar-2016 kl. 10:12
Hey alle,

Jeg kører personligt med en Nokia Lumia mobil og er glad for den. Jeg står i den situation at jeg skal have en ny mobil, men til arbejdsbrug.
Jeg er håndværker og vi bliver nødt til at købe en Samsung eller Iphone så man lettere kan bogfører ting via vores regnskabsprogram. Regnskabsprogrammer har desværre ingen app til WP, så vi bliver nødt til at have en anden slag mobil.

Det skal siges at jeg aldrig har haft en Samsung eller Iphone, så jeg vil hører om der nogen der kan komme med et forslag til hvad i ville vælge hvis i var håndværker ?
Jeg tænker det heller ikke er nødvendigt at købe den nyeste, mobilen skal kun bruges til opkald og mail brug og tage lidt billeder.

Håber på et par input :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 11:36
Hvis det skal være en af de to, og som håndværker, ville jeg vælge en Samsung x-cover udgave, eller hvad der er tilsvarende i dag. Grundet holdbarhed og at de er stænktætte

ellers nok en iphone og så et fornuftigt cover.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 12:06
Er selv "håndværker" og har altid min telefon i lommen. Den er proppet i en billig læder sleeve og ikke andet. Det er en iPhone4S og modsat alle odds, virker den stadigvæk efter 3½ år.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-August-2014
Point: 148
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2016 kl. 17:46
Som Tømrer holdt min SGSII mere end to år, men den er nok for langsom i dag :)
Jeg har en xcover3 den klare opgaven fint, jeg kan ikke rigtig mærke forskel på den og min private alpha, bortset fra at opløsningen på xcover er lavere.
xcover2 derimod er noget lort, langsom, hænger og har for lidt plads.
Til top
BlaZZo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlaZZo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 07:45
Jeg siger mange tak for jeres bud. Jeg har lidt at tænke over 😃
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu