|
K: Fod til Pana 65" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gerken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2016 kl. 07:49 |
Jeg har mistet foden til mit Panasonic TX-P65vt30.
Er der nogen der har en liggende de ikke skal bruge, vil jeg gerne købe den .
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad havde du tænkt på af pris?
|
|
![]() |
|
Gerken ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 36 |
Puha, jeg ved slet ikke hvordan brugt markedet for Panasonic fødder er. Mest håber jeg jo at der sidder en VT30 mand og vil hjælpe en anden VT30 mand for et symbolsk beløb.
Men den der har grisen bestemmer prisen.
|
|
![]() |
|
Er der slet ingen der har sådan en i overskud?
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Jeg har en i overskud til 50g20, ved ikke om den kan bruges
|
|
![]() |
|
Ligner den, denne her?
Det er faktisk kun de to metal "stænger" jeg mangler. http://i.ebayimg.com/images/g/GnoAAOSwAKxWZzC4/s-l300.jpg
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Nej, målene ser desværre ikke ud til at passe. Der er 10cm mellem skruerne vandret og 6cm imellem lodret.
|
|
![]() |
|
Øv, men tak for forsøget :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |