|
S: B&W CM9 Højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2016 kl. 17:39 |
Sælger mine sorte B&W CM9 højtalere da jeg skal have noget mindre i stuen. De står flotte dog med brugs ridser. Frontstof haves og er købt i 2012, jeg er 3 ejer af dem, men har ikke spillet så meget.
Det er som om at der hvor frontstoffet har siddet med magnet kan man se nogle mærker efter dem, men det er ikke meget. Måske det kan poleres. Pris: 10000,- kan forhandles ved kontant handel Ingen bytte. Redigeret af Piter - 19-Januar-2016 kl. 17:52 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken farve? 😊
|
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sårte
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |