|
Forslag til "opsats" til TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ChristianV89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2016 kl. 18:56 |
|
Hej.
Jeg ved ikke om dette opslag er i en forkert del af forummet, men jeg prøver. Min kæreste og jeg står og skal flytte og i den forbindelse har jeg måtte skille mig af med mit lydsystem og anskaffe mig noget mindre.... desværre. Jeg har så anskaffet mig en soundbar og skal derfor til at finde en placering til den. Vores plan er at vores 55" Philips TV skal stå på dette TV bord. http://www.nicehome.dk/elise-tv-bord.html Når TV'et står på sin stander, er der imidlertidigt ikke plads til at vores soundbar kan stå under TV'et fordi den er for høj. Mit spørgsmål er så om der er nogle kreative hoveder derude som kan finde på en smart "opsats" til TV'et således jeg kan få hævet det ca. 20 cm over bordet. |
||
![]() |
||
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, hæng det på væggen.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Såvel som gulvstandere, så kan der også fås bord standere til TVer, har selv en, Soundbar er så monteret på et beslag under TVet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
ChristianV89 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
|
Så er vi tilbage ved det kendte problem med en kæreste. TV'et skal IKKE hænge på væggen ifølge hende. Så jeg skal derfor på udkig efter en løsning hvor TV'et kan stå, men blot hæves lidt.
|
||
![]() |
||
|
Kan du eventuelt linke til et eksempel? Sådan som jeg tror det fungere, så kommer der muligvis til at være lidt problemer med ambilight på mit TV og et eventuelt beslag under tv til soundbar?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, hvis du har et Diskotek lys TV, så vil du ikke få det i bunden når der er en Soundbar. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
axelrodi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 100 |
|
|
||
![]() |
||
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
|
[/QUOTE]Skift kæresten ud, så er det problem løst.[/QUOTE]
Ja det kunne være en nem løsning men nok lidt svært at realisere hvis han elsker hende ![]() men ta det som et godt råd Christian89 ! det er NU du skal starte "krigen" om hvem der i al fremtid har ejendoms retten over dine "kronjuveler"- du siger det ikke direkte,- men mon ikke kæresten har noget at gøre med at du nu skal nøjes med en soundbar,- hvis du ikke står fast og vinder denne lille kamp så kan du lige så godt allerede nu, anskaffe en fin lille pung, putte "juvelerne" derned og pænt overrække til damen.. Fuldstændigt ligesom som flertallet af os herinde allerede har gjort
![]() ![]() Redigeret af Just Curious - 18-Januar-2016 kl. 21:32 |
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
![]() |
||
|
Ja det kunne være en nem løsning men nok lidt svært at realisere hvis han elsker hende ![]() men ta det som et godt råd Christian89 ! det er NU du skal starte "krigen" om hvem der i al fremtid har ejendoms retten over dine "kronjuveler"- du siger det ikke direkte,- men mon ikke kæresten har noget at gøre med at du nu skal nøjes med en soundbar,- hvis du ikke står fast og vinder denne lille kamp så kan du lige så godt allerede nu, anskaffe en fin lille pung, putte "juvelerne" derned og pænt overrække til damen.. Fuldstændigt ligesom som flertallet af os herinde allerede har gjort
[/QUOTE]
![]() ![]() Haha ja det kan du jo have ret i ![]() Det er nok en af de kampe der er værd at tage
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |