|
Sourroundforstærker til B&W XT8? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2016 kl. 12:12 |
Hey folkens
Min forstærker er brændt af, så skal have en ny til at trække mine XT8'ere. Har tænkt lidt på en Denon AVR-X4200. Den skal primært bruges som stereo-forstærker og har tænkt mig at bi-amp'e XT8'erne. Er den kraftig nok eller skal man op i en større forstærker? Mvh Niels
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du ikke har behov for Atmos, har jeg en reciever til salg herinde, som er den Denon langt overlegen.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144463&title=s-anthem-mrx-710-byd Jeg lytter selv meget til musik, og før jeg fik mit dedikerede biorum, blev den brugt i stuen, sammen med et sæt B&W 804 og det spillede skide godt. |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har en Marantz SR7008 hvis det har interesse?
|
|
![]() |
|
HelmutGodtley ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 38 |
#Gonzo: umiddelbart tænker jeg den er over budget, da der er snak om +10k
#Boffer; hvad skal du have for den og hvor gammel er den?
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Pt. Er prisen jo kun på 6.000 kr. Jeg bliver meget overrasket hvis den når op på 10k.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Den er fra Juni 2014. Jeg ville sætte den til 5000 kr på dba men du kan få den for 4500.
|
|
![]() |
|
#Gonzo: jeg holder øje med den, men kan se at du lader budrunden løbe 2 uger endnu. Så længe tror jeg ikke jeg gider vente...
#Boffer: Sort eller sølv? Og hvor bor du henne?
|
|
![]() |
|
Sort og jeg bor i Taastrup
|
|
![]() |
|
Hmm. Kommer du mod Jylland i den nærmeste fremtid? Bor nemlig i Aarhus..
|
|
![]() |
|
Boddicker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
B&W XT8 kan ikke bi-ampes/bi-wires.
Det skal du dog ikke hænge dig så meget I, effekten af det er bgrænset,ihvertfald hvis du bruger de overskydende kanaler I en SR forstærker. |
|
![]() |
|
Tak for svar :) Må håbe at fx AVR-x4200w er kraftig nok til at trække XT8'erne. Det er der ikke rigtig nogen der vil svare på... ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Den kan godt trække XT8, så længe du ikke vil spille højt.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |