|
Erfaringer med Raumfeld conect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:56 |
Overvejer at prøve Raumfeld på mine aktive højtalere i køkkenet og til min receiver i stuen. Jeg bruger pt. En Chromecast audio i køkkenet, men jeg kunne godt tænke mig et system, hvor afspilning af filer fra nas er lidt bedre understøttet. Jeg bruger Plex til musik filerne, men det kører lidt sløjt på vores iPad og desuden er det ikke så let at søge i musik biblioteket. Hvor stabilt og kraftigt er Wi-Fi i Raumfeld conect. Kører apps stabilt?
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
App'en er klippestabil. Har aldrig oplevet nedbrud eller pludselig lukninger af den. Og synes da umiddelbart at WiFi har fin rækkevidde. Og jeg oplever heller aldrig udfald på musikken, fordi den skal buffer eller andet. Heller ikke når vi snakker 24-bit/192khz musik, som jo ellers er nogle rimelige tunge filer.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to Raumfeld Connect, og de kører begge helt efter bogen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |