|
Hdhomerun & channels(atv4) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2016 kl. 15:54 |
Er det en kombinering der virker herhjemme?
Har Yousee kabel tv og ville virkelig gerne have min tv pakke på atv4. Jeg kan læse overståede ihvertfald er brugbart i England |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser spændene ud med channels, dog synes jeg det mangler 2 ting.
EPG Muligheden for at optage et program |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ja det kan der være noget om, men kabel tv på ATV er nok for mig;)
Tror nu sagtens det kan implementeres senere med optagelse. Men det kan vel fortsat gøres via mobilen/iPad |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Hvad Kan gøres vis mobil/iPad ?
|
|
![]() |
|
Sættes optagelser igang. Jeg har ikke kendskab til hdhomerun. Men man kan på Eyetv.
|
|
![]() |
|
Det tror jeg ikke du kan medmindre du også har en server kørende og så ryger hele ideen jo.
|
|
![]() |
|
AHhh ja. Det går selvfølgelig over en Mac;) de har dog også lavet en boks som hdhomerun, men ej heller nogen app der..
|
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
HDhomerun og channels virker fint her
|
|
![]() |
|
Via channels, er det så en kanal oversigt man får i en menu eller er det en oversigt over kørende programmer blandet kanslerne imellem?
|
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Channels viser en oversigt med kanaler og angivelse af det aktuelle program. Der er ikke en programoversigt med kommende programmer.
|
|
![]() |
|
Perfekt. Det var også mere en oversigt over kanaler jeg gerne ville have:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |