|
Apple TV og Netflix? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2016 kl. 09:15 |
Jeg ser normalt Netflix US på Apple TV 3
Når jeg skifter til Netflix DK er billedet mørkere, og hvis jeg skruer op for lysstyrken bliver billedet bare udvasket Jeg kan vel eksperimentere lidt med gamma Men hvorfor er billedet mørkere? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke et problem jeg har med atv4 og netflix us og dk
Er det alle film ? |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
Det er generelt mørkere
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Hej Hansie
Jeg har lige et spørgsmål til dig. Der har åbenbart været en del skriveri omkring lyden på applt tv 4, både herinde, mht. surround 5.1 at det var blevet dårligere med Aplle tv 4, der var et udenlandsk forum som beskrev det. Seneste var at det var vist gået i orden med opdatering 9.1, men hvad er din erfaring med den mht. surround. Står foran at skulle investere i nr. 4. Er det ligeså godt som på nr. 3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |