recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV og Netflix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV og Netflix?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV og Netflix?
    Sendt: 20-Januar-2016 kl. 09:15
Jeg ser normalt Netflix US på Apple TV 3
Når jeg skifter til Netflix DK er billedet mørkere, og hvis jeg skruer op for lysstyrken bliver billedet bare udvasket
Jeg kan vel eksperimentere lidt med gamma
Men hvorfor er billedet mørkere?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 09:23
Ikke et problem jeg har med atv4 og netflix us og dk

Er det alle film ?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 09:37
Det er generelt mørkere
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Lofferen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-December-2007
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lofferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 11:07
Hej Hansie

Jeg har lige et spørgsmål til dig.

Der har åbenbart været en del skriveri omkring lyden på applt tv 4, både herinde, mht. surround 5.1 at det var blevet dårligere med Aplle tv 4, der var et udenlandsk forum som beskrev det. Seneste var at det var vist gået i orden med opdatering 9.1, men hvad er din erfaring med den mht. surround. Står foran at skulle investere i nr. 4. Er det ligeså godt som på nr. 3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu