|
HDHomeRun 4DC og MediaPortal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
encorez ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2015 kl. 20:38 |
Hej
Jeg kigger i slutningen af den mega lange HDHomeRun tråd, men er ikke nogen der har forsøgt sig med HDHomeRun 4DC på MediaPortal, og ved hurtig google søgning finder jeg heller ikke mange eksempler på om det virker godt eller ej. Jeg kan læse mig til at det BURDE virke, men vil meget høre fra nogen som bruger det, og hører hvordan det virker. Altså kan MediaPortal finde de 4 tunere, og så finder man alle TV kanalerne på alle 4 tunere? Det er sådan jeg gør det i dag med mine 2 eksterne FireDTV tunere. Mvh. Simon
|
|
![]() |
|
jakobarvad@hotmail.c ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg har to stk HDHR3-4DC og bruger mediaportal. Optagelser virker fint men live TV virker ikke, alt for stabilt. Jeg kan fx sætte 6 HD optagelser over og alle bliver optaget uden problemer. Og efter sidste firmware har jeg haft udfordringer med at tune kanaler, i mediaportal ikke hdhomeruns software. Jeg har prøvet et par gange med en ren installation af Windows og mediaportal, med uden held. Selv med disse udfordringer vil jeg dog stadigvæk anbefale HDHR3-4DC.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Nogen der vil sælge en
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |