recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomeRun 4DC og MediaPortal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomeRun 4DC og MediaPortal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
encorez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér encorez Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomeRun 4DC og MediaPortal
    Sendt: 20-November-2015 kl. 20:38
Hej
Jeg kigger i slutningen af den mega lange HDHomeRun tråd, men er ikke nogen der har forsøgt sig med HDHomeRun 4DC på MediaPortal, og ved hurtig google søgning finder jeg heller ikke mange eksempler på om det virker godt eller ej.

Jeg kan læse mig til at det BURDE virke, men vil meget høre fra nogen som bruger det, og hører hvordan det virker.

Altså kan MediaPortal finde de 4 tunere, og så finder man alle TV kanalerne på alle 4 tunere?
Det er sådan jeg gør det i dag med mine 2 eksterne FireDTV tunere.

Mvh. Simon
Til top
jakobarvad@hotmail.c Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2016
Sted: dk
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakobarvad@hotmail.c Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 00:16
Hej jeg har to stk HDHR3-4DC og bruger mediaportal. Optagelser virker fint men live TV virker ikke, alt for stabilt. Jeg kan fx sætte 6 HD optagelser over og alle bliver optaget uden problemer. Og efter sidste firmware har jeg haft udfordringer med at tune kanaler, i mediaportal ikke hdhomeruns software. Jeg har prøvet et par gange med en ren installation af Windows og mediaportal, med uden held. Selv med disse udfordringer vil jeg dog stadigvæk anbefale HDHR3-4DC.
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 11:00
Nogen der vil sælge en HDHomeRun 4DC ?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2016 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

Nogen der vil sælge en <strong style="font-size: 11px; line-height: 15.4px;">HDHomeRun 4DC ?
Prøv at oprette et indlæg i køb/salg - det hører ikke hjemme her.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu