|
Hvilken TV udbyder?? |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-November-2015 kl. 17:44 |
|
Hej.
Jeg har et måske dumt spørgsmål, men vi har fibernet, og vi vil ikke over til Stofa med TV, og så kan vi ikke finde ud af om valget "kun" står mellem Stofa eller YouSee. Grunden til at vi overgår til Stofa er at Verdo har indgået en aftale med Stofa, så alt Internet og TV kommer til at være hos Stofa. Hedder det så YouSee eller Stofa, og helst Fuld pakke?? |
||
//Guldhammer
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis det er Stofa der har området, så kan du ikke få You See og omvendt. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Har du overvejet internet TV? Der er både FullRate TV https://www.fullrate.dk/privat/tv og Telia TV. Hvis du har Internet et amdet sted hedder det 'TV på Farten' https://www.telia.dk/privat/telia-tv-forside/ Hilsen Carsten. |
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fullrate er nok ikke den bedste, de leverer vist stadig ikke kanaler i HD. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stofa overtager internettet, men YouSee's hjemmeside siger at jeg godt kan få, vi havde også YouSee TV inden vi gik over til Waoo/Verdo. Er der nogen som har erfaringer med Stofa TV, jeg har hørt at det er meget ustabilt?? Redigeret af guldhammer - 26-November-2015 kl. 20:53 |
||
//Guldhammer
|
||
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både Stofa og You See i samme område.? Det må være nyt. Hvis det er muligt med You See TV, så må det da også være det med Bredbånd, det er jo i samme Kabel. |
||
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Ja, mange steder samler man antenne og bredbånds signalet i et kabel ud til slutbrugeren. Men i mange selvstændige antenne foreninger køber man Tv signal fra YouSee og bredbånd fra et andet sted. F.eks i Antenneforeningen Brøndby. Jeg tror at de har knap 10.000 kunder. Her er deres prisliste: http://antenneforeningenbrondby.dk/priser/ Som det fremgår af prislisten kan lejerne tilkøbe mobil fra Yousee og VoIP fra Dansk Kabel TV. Yderlig tror jeg at lejerne betaler ca 74 kr om måneden sammen med huslejen for drift og afskrivning at antenne og bredbåndsinstallation. Jeg mener at detter er den rigtige måde at gøre det på. Hvorfor skulle man være bundet til at bruge samme leverandør af TV og bredbånd. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-November-2015 kl. 23:38 |
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså jeg er rigtig glad for Waoo/Verdo og det er hurtigt og stabilt,
ikke en finger at sætte på noget. |
||
//Guldhammer
|
||
guldhammer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har ingen aftaler med nogen. På den måde her er der ingen stavnsbånd, og alle kan selv vælge YouSee eller Fiber. |
||
//Guldhammer
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På fiber...... Klaus |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Ingen stavnsbånd er godt. Det er noget fanden har skabt. Men jeg har ikke noget i mod aftaler med store rabatter. Hvis bare brugerne selv kan vælge om de vil være med eller ej. I Antenneforeningen Brøndby kan man selv vælge om man vil undvære Yousee eller Bredbånd eller begge dele Samtidigt med at dem der er med, får det til billige priser. Det er sådan jeg mener at det skal være. Hilsen Carsten. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der så også Boxer eller parabol samt diverse internetløsninger. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |