|
Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa) |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | ||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2016 kl. 22:02 |
|
Jeg har pt. en 20/10 internetforbindelse hos Stofa til 199kr/mdr. Jeg kan dog se, at jeg ved Telenor kan få en 50/10 forbindelse til samme pris, hvis jeg også skifter familiens mobilabonnementer til Telenor (hvilket er ok for mig).
Har nogle af jer haft held til at lokke en højere hastighed ud af Stofa ved at bruge konkurrentens tilbud som argument? Det lykkedes nemlig ikke for mig ![]() PS: Kæresten vil helst blive ved Stofa, da vi så har adgang til tv-kanalerne på vores telefoner. ![]() |
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kræver vel ikke internet hos Stofa for at se deres kanaler på telefonen, men selvfølgelig at man har TV abonnement hos dem.
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
WEB TV ved Stofa er ikke betinget af bredbånd hos dem.
Har selv lige hentet app'en på begge mobile enheder. Så nu kan der ses TV anywhere, også i bilen går jeg ud fra. |
||
![]() |
||
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
|
Er i sikre? Det står som et krav på hjemmesiden https://stofa.dk/kom-nemt-i-gang-med-webtv
Har i haft held til at "lokke" højere hastighed ud af dem? |
||
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Telenor? Held og lykke siger jeg bare. Start med at finde ud af om der er ordentlig dækning, hvor i normalt bevæger jer......
Klaus Redigeret af KlausDM - 22-Januar-2016 kl. 15:23 |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Telenor, god fornøjelse med dem
![]() |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Hvorfor skulle Telenor have dårlig dækning. Jeg bruger Telia gennem mit arbejde. De bruger samme net og har efter min mening rigtig god dækning.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Telenor har en ganske fin dækning.
M.v.h. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
|
I byerne ja, men ikke på landet. Har Telenor på mit arbejde, og der er mange huller i dækningen når jeg kører rundt omkring udenfor byområderne. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Jeg har fået 90/90 til 269kr.
Da jeg nævnte YouSee |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2367 |
|
Det kan være der er lidt forskel på dækningen rundt omkring i landet. Jeg bor i en lille by på landet, og der var ingen mast da jeg flyttede hertil. Da der endelig kom en mast (delvist finansieret af en lokal virksomhed) var det kun Telenor der havde udstyr i den. Før det, skulle man ofte ud i haven eller stå på en stol i hjørnet af køkkenet eller lign., hvis man ville tale eller sende en mms. Som man havde to muligheder: Enten har du dårligt eller intet signal, eller også skulle man bruge en udbyder der brugte Telenors net. |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Du kan sagtens få bredbånd hos Telenor uden krav om mobilabb. Det har jeg haft et års tid.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |