|
Apple tv med panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2016 kl. 16:09 |
Hej alle
Har fået Apple v 4 Når jeg er i menu på den for fjernbetjening så kan jeg ikke vælge at parre den med mit Panasonic fjernsyn. På pana er link sat til til. Er det fordi min onkyo Ikke har CEC eller hvor skal jeg gøre det aktiv på forstærker, hvis den har det?? Mit Apple tv er forbundet til forstærker i hdmi og i udgang til Panasonic. Vil gerne kunne slukke og skrup op med Apple fjernnetjening på Panasonic hvis jeg har muligheden altså. Håber på svar. Lofferen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For at det skal virke, så skal hele kæden have CEC og skal være aktiveret, så når ATV tændes, så vil den tænde Reciver som tænder TV og skifter til HDMI In på TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Som radiomanden siger skal din receiver også understøtte HDMI CEC.
Jeg havde selv lidt problemer med en Nad receiver, Panasonic tv og apple tv. Jeg kunne godt tænde det hele ved hjælp af HDMI CEC, men det kunne ikke slukke. Det viste sig at mit halvdyre hdmi kabel ikke understøttede CEC. Istedet har jeg brugt et fra harald skrald og det virker perfekt nu
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Fundet en løsning?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |