|
S: Marantz SR6006 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
roflerne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2011 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-April-2015 kl. 20:54 |
Hej, Jeg sælger min sorte Marantz SR6006 http://us.marantz.com/us/products/pages/productdetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=SR6006 Den er købt d. 06-10/2011 hos HiFiFreaks, står som ny bortset fra lidt støv. Standard Audyssey mikrofon følger med. Kan afhentes på Vesterbro i København, ønsker ikke at sende den med posten.
HBO 3.000 |
|
Mvh Martin
------------------------------- Samsung PS50C7705 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HvaD får man for sådan en idag?
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
har du en du vil af med?
mon ikke du skulle lave din egen tråd så? Redigeret af ridderdk - 23-Januar-2016 kl. 09:51 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Det har jeg ikke nej. Fik dog tilbudt en min far evt kunne skifte sin Yamaha ud med, så det var af nysgerrighed
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er svært, den er 4 generationer gammel, kostede 7500 af ny og har ikke hdmi 2 eller lignende "moderne" ting. Den har også kun kablet netværk.
Personligt ville jeg ikke give mere end 2000 for den Klaus |
|
![]() |
|
Ok. Jeg fik den tilbudt til 2500, men var lidt i tvivl, for som du siger er den noooogle generationer gammel.
Men han skal ikke bruge hdmi 2.0 til noget. Airplay og alle de watt han kan få, så det var lidt derfor jeg fandt den:). Massere af hdmi indgange
|
|
![]() |
|
Briskus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
Jeg gav 2000,- for netop den model for et par måneder siden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |