|
S:Blandede harddiske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Januar-2016 kl. 12:36 |
Hej...
Følgende haves: Seagate Barracuda XT 2 tb Seagate Barracuda 7200.11 1,5 tb Seagate Barracuda 7200.11 1,5 tb Weatern Digital WD5000AAKS 500 GB Har aldrig oplevet problemer med nogle af diskene. Dog siger Crystal disk - Advarsel - På de tre Seagate, grundet Reallocated Sector Count med en værdi på 100. Tænker kr. 250 for 2 TB, kr. 150 for 1,5 tb og kr. 100 for 500 GB Lyder det rimeligt. Bud på alle er velkomment. Kan afhentes i Hillerød eller Ballerup. Hvis de ønskes sendt er det for køber regning og risiko, da org. emballage ikke haves.
Redigeret af ChristianTT - 24-Januar-2016 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
scherlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har til at pakke diskene forsvarligt ned så byder jeg 500 for de 3 Seagate diske inkl. porto.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Det er vel rimeligt nok. Undersøger det nærmere i aften
|
|
![]() |
|
Hej Scherlund.
Jeg har noget bobleplast, så det burde være muligt at sende dem forsvarligt. Send mig en PB med hvor de skal hen. Så tager vi resten direkte
|
|
![]() |
|
Anras32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 12 |
Har du fået solgt dem på 2Tb og 1,5Tb?
|
|
![]() |
|
Ja, 2 tb og 1,5 tb er solgt og sendt.
Har muligvis en 1,5 og en 2 tb tb mere. Vender tilbage en af de nærmeste dage
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |