recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Biwire kabler med bananastik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Biwire kabler med bananastik

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Biwire kabler med bananastik
    Sendt: 26-Januar-2016 kl. 12:34
Søger Biwire kabler med banana stik. Da jeg har fået nok af mine egne kabler
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 15:14
Nok af dem?
Hvilke har du da nu?
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 16:13
taralabs prism bi wire har jeg nu. føler ikke i mit hovede at jeg får 120% kontant når jeg forbinder dem til forstærkeren. også hvis man rører ledningerne, kan de knække. eller så skal forstærkeren/højtaleren efterspændes. Her er et billede af dem. http://www.kingsound.co.kr/upfiles/product/image1/image_4209_1.jpg
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 16:53
Måske har single wire også interresse. så må jeg bare kører 2 kabler perhøjtale, skulle hvis også ende med et bedre resultalt, som jeg forstår på min researhing
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 17:12
Lige en anden ting :P
Jeg har en pioneer lx85. der bruger jeg Front, og surround back på forstærkeren til mine front højtalere ( bi-amp ). forstået på den måde, at jeg får mere strøm. eller er det ukorrekt, og ligeså godt som at kører single wire? 
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 17:23
Køb du bare singlewire og drop "bi amp" funktionen.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 17:48
Er du sikker på jeg ikke mister noget? Troede at hvis man biampede på receiveren, fik man mere power fra de andre kanaler
Til top
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 17:52
Biamping direkte fra en receiver har ikke givet mig et hørbart resultat. Kræver vist også et der ikke er internt crossover i dine højttalere for at teorien holder, men det kan man læse og diskutere til man er blå i hovedet :) har selv en vsx922 by the way, og har prøvet både det ene og andet.

Jeg har nogle længder Dali Silver Wave Four, samt bananstik, hvis du stadig er interesseret i nye kabler.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 18:31
'' Biamping direkte fra en receiver har ikke givet mig et hørbart resultat ''
At jeg har levet i den forstand og troet det modsatte Pinch.
jeg afventer svar fra en anden med nogle van the hul magnum som jeg er pjattet med, vender tilbage hvis han har solgt hans
Til top
markomega Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2009
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markomega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 18:54
Well, lyd er jo heldigvis en subjektiv ting, og det kan jo bare være mig den er gal med :) så længe man oplever en gevinst, så kan det jo være ligemeget om det er videnskab eller placebo. Det er i hvert fald min holdning. Og nogle gange har man også bare brug for nyt legetøj!

Du giver bare lyd hvis det bliver relevant for dig.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 22:36
Lidt spøjst og læse den her artikel. Her står man får double power, hvis man biamper. Nu bliver jeg lidt i tvivl her, hvad der er det korrekte :D
http://www.crutchfield.com/S-YtK13FrOALN/learn/blogs/av_tips/archive/2008/04/23/are-you-sitting-on-a-wealth-of-untapped-power.aspx
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 04:58
Der vil ALTID være delte meninger.!

Du har den perfekte mulighed for at finde svaret selv..
Prøv at tilslutte dine højttalere som "bi-amp" og lyt.
Tilslut dem normalt, og lyt.

Gør derefter det du syn's lyder bedst. 





Redigeret af strecker - 27-Januar-2016 kl. 06:58
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu