recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield Update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield Update

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield Update
    Sendt: 27-Januar-2016 kl. 15:55
Er der nogen der har fået opdateret Jeres Shield til ver. 2.2??
Kan se at der er en ver. 2.2 på "Nvidia" ! Og at den har HBO app.Tongue ( da jeg jo abb. på HBO & Netflix, ville det jo være rart, at kunne få HBO app'n på min Shield! Men har flere gange bedt Shield'n om at søge efter update Confused Får bare besked, om at den er opdateret ( 2.1 ) Træls.
Nogen gode idee'r eller andre brugbare indspark med hensyn til at få HBO på Shield'n
Lars
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 16:29
Den har HBO Go - den kan ikke bruges til den danske HBO.
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ikke lige helt med?  er det ver. 2.2 du referere til?

Lars
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af blaller blaller skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Ikke lige helt med?  er det ver. 2.2 du referere til?

Lars

HBO Go er ikke det samme som HBO Nordic som vi har her hjemme.
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2016 kl. 17:51
Opdateringen er fra 10. november. Som jeg læser den, er den kun for amerikanere. Den indeholder ingen sikkerhedsopdateringer eller fejlrettelser. Og som lunddal siger, så er HBO app'en til den amerikanske HBO Go. Den kan vi ikke bruge til noget i DK, da den kræver kabelabonnement på HBO kanalen.
Resten er spil som Octodad, Fligh Simulator og Minecraft. Om det er tilgængelige her i landet med version 2.1 ved jeg dog ikke.

Redigeret af Nagash - 27-Januar-2016 kl. 20:00
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 16:35
Takker for Hjælpen ! Så lader jeg bare ATV4 klare Streamning og Shield klare spil!
Lars
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu