|
Nvidia Shield Update |
Besvar |
Forfatter | ||
blaller
Bruger Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2016 kl. 15:55 |
|
Er der nogen der har fået opdateret Jeres Shield til ver. 2.2??
Kan se at der er en ver. 2.2 på "Nvidia" ! Og at den har HBO app. ( da jeg jo abb. på HBO & Netflix, ville det jo være rart, at kunne få HBO app'n på min Shield! Men har flere gange bedt Shield'n om at søge efter update Får bare besked, om at den er opdateret ( 2.1 ) Træls. Nogen gode idee'r eller andre brugbare indspark med hensyn til at få HBO på Shield'n Lars
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har HBO Go - den kan ikke bruges til den danske HBO.
|
||
blaller
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke lige helt med? er det ver. 2.2 du referere til? Lars
|
||
Juhler
Bruger Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
HBO Go er ikke det samme som HBO Nordic som vi har her hjemme. |
||
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Opdateringen er fra 10. november. Som jeg læser den, er den kun for amerikanere. Den indeholder ingen sikkerhedsopdateringer eller fejlrettelser. Og som lunddal siger, så er HBO app'en til den amerikanske HBO Go. Den kan vi ikke bruge til noget i DK, da den kræver kabelabonnement på HBO kanalen.
Resten er spil som Octodad, Fligh Simulator og Minecraft. Om det er tilgængelige her i landet med version 2.1 ved jeg dog ikke. Redigeret af Nagash - 27-Januar-2016 kl. 20:00 |
||
blaller
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for Hjælpen ! Så lader jeg bare ATV4 klare Streamning og Shield klare spil!
Lars
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |