|
S: Marantz 5006 [SOLGT] |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2016 kl. 13:15 |
http://us.marantz.com/us/products/pages/productdetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=SR5006
3,5 år gammel - fin stand. Hbo 800 (skal afhentes i Klarup v/AAlborg) - eller byttes med f.eks Samsung Tab, eller en Sony SRS-X77 eller byttes med Wii / Wii U. Evt kan jeg smide lidt penge efter. PM eller mail bnp@mos-eisley.dk
Redigeret af mos-eisley - 29-Januar-2016 kl. 20:14 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skriver skal afhentes, men spørger sgu dumt alligevel. Vil du sende?
|
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
Fair nok, men , beklager.... har ingen kasse eller noget. Og skal jeg være ærlig gider jeg ikke besværet....
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Det er også ok. Måtte bare lige prøve.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Sort eller sølv?
Klaus (Som overvejer opgradering af sin 5004) |
|
![]() |
|
Sort.
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
850 kr.
S, Aalborg
|
|
![]() |
|
Kan hentes når du vil....
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
Er den solgt?
Ellers køber jeg gerne til 1000 og afhenter i weekenden. Klaus Redigeret af KlausDM - 28-Januar-2016 kl. 21:43 |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Var det dig som købte den, Klaus? I så fald er det en vældig fin opgradering - billigt.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Nej, desværre, jeg var for langsom. Formoder at stefholm fik den. Ganske fair, da han - inden jeg gav mit bud - havde fået besked på at han kunne hente den.
Jeg leder videre.......så er der andre med en sort Marantz SR med netværk, der går i salgstanker i samme prisleje, er jeg interesseret ;-) Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |