|
SOLGT: Anthem AVM 60 - NY |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2016 kl. 17:30 |
Jeg har fået tilbudt en ekstra AVM 60, via interne kontakter, og har derfor mulighed for at sælge en til 27.000,-
Den sælges med butiksgaranti, og forventes at kunne leveres i slutningen af næste uge, helt ny og i ubrudt emballage. Jeg står blot for videresalget og tjener intet på det, så prisen er fast! Ved køb medfølger der en faktura, hvor man kan se den pris jeg har betalt. Redigeret af dr gonzo - 01-Februar-2016 kl. 12:11 |
|
![]() |
|
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej dr gonzo,
Butiksgaranti på Anthem avm 60 i hvilken butik ?? Har du fået din egen ? Lyder den godt ? Mvh. Vice |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Har fået min egen - den lyder præcist som mxr 710, med lidt lavere noisefloor og ekstra kanaler.
Eftersom at den er solgt - er det vel lige gyldigt hvilken butik den er fra. |
|
![]() |
|
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
Det var bare for at høre hvor man kan købe den.
Er du meget tilfreds med den til prisen? Jeg står nemlig med overvejelser mellem den og Yamaha cx-a5100 Mvh. Vice |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Den kan vel bestilles/købes hos enhver Anthem-forhandler? M.v.h. |
|
![]() |
|
du burde kunne forhandle den ned til 27k hos enten av-connection eller KT-Radio. Jeg synes at prisen stemmer overens med produktets kvalitet.
|
|
![]() |
|
Ok tak 😀
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |