recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Anthem AVM 60 - NY
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Anthem AVM 60 - NY

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Anthem AVM 60 - NY
    Sendt: 28-Januar-2016 kl. 17:30
Jeg har fået tilbudt en ekstra AVM 60, via interne kontakter, og har derfor mulighed for at sælge en til 27.000,-
Den sælges med butiksgaranti, og forventes at kunne leveres i slutningen af næste uge, helt ny og i ubrudt emballage. Jeg står blot for videresalget og tjener intet på det, så prisen er fast! Ved køb medfølger der en faktura, hvor man kan se den pris jeg har betalt.

Redigeret af dr gonzo - 01-Februar-2016 kl. 12:11
Til top
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2015
Sted: Sorring, Danmar
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 14:10
Hej dr gonzo,

Butiksgaranti på Anthem avm 60 i hvilken butik ??

Har du fået din egen ? Lyder den godt ?

Mvh. Vice
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 14:12
Har fået min egen - den lyder præcist som mxr 710, med lidt lavere noisefloor og ekstra kanaler.

Eftersom at den er solgt - er det vel lige gyldigt hvilken butik den er fra.
Til top
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 15:57
Det var bare for at høre hvor man kan købe den.

Er du meget tilfreds med den til prisen? Jeg står nemlig med overvejelser mellem den og Yamaha cx-a5100

Mvh. Vice
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af vice vice skrev:

Det var bare for at høre hvor man kan købe den.

Mvh. Vice

Den kan vel bestilles/købes hos enhver Anthem-forhandler?

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 21:55
du burde kunne forhandle den ned til 27k hos enten av-connection eller KT-Radio. Jeg synes at prisen stemmer overens med produktets kvalitet.
Til top
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2016 kl. 22:09
Ok tak 😀
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu