recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Multibeslag til 6 skærme - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Multibeslag til 6 skærme - SOLGT

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2011
Sted: Roskilde, DK
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Multibeslag til 6 skærme - SOLGT
    Sendt: 29-Januar-2016 kl. 19:13
Kampsolidt og klippestabilt multibeslag til 6 skærme.

Beslaget er til bordmontering - er generelt i fin stand! Dog mangler der 17 af de plasticdutter, der skjuler boltene - ikke et problem for mig, da mine skærme blokerede for udsigten til boltene. Og så grimt er det heller ikke at kunne se boltene, synes jeg.

Hvert monteringshovede kan roteres 360 grader, og du kan få skærmene til at sidde LIGE som du vil have det - se mine billeder for kreative (og halv-åndssvage) eksempler. :)

Der kan ikke sidde 3 stk. 24" skærme ved siden af hinanden i en række, men 23" burde gå. Eller 4 stk. 24" skærme i armene og mindre skærme i midten (eller noget andet, man selv kunne finde på at montere på et VESA-beslag - kun fantasien sætter grænser!) 

<b>HBO: 500 kr./pp.</b>

Kan beses/hentes i Roskilde. Kan også aftale aflevering på Københavns Hovedbanegård, eller evt. andet sted i København Er alt for tungt til at jeg vil sende det...

Redigeret af Nutman - 03-Februar-2016 kl. 22:39
/Nutman
Til top
diskodaddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2014
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diskodaddy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 20:04
Nogen ide om mærke og evt. modelnummer på svinet?
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 22:22
Der er ingen mærker på det overhovedet, så jeg må blive dig svar skyldig.
/Nutman
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 10:24
Hvis du skulle ændre mening byder jeg de 500 plus porto.
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 12:00
182 kr. UDEN omdeling. Vil du virkelig gerne betale så meget? Og det er bare et skøn, for jeg har ikke vejet beslaget, men jeg anslår, at vægten er tæt på de 20 kg. Plus, at jeg får mere en umiddelbart svært ved at skaffe en kasse, der er stor nok (ca. 1 meter lang) OG få det pakket forsvarligt ind. Så... ja.... det var ikke uovervejet, da jeg skrev, at det ikke kunne sendes. :)
/Nutman
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 12:24
99kr med G-porto
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 12:41
Går ikke. Pakker må maks. fylde 70x70x70 cm. med G-porto.
/Nutman
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 13:14
Og armene kan ikke afmonteres eller slås sammen?
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 15:11
Jo, men søjlen er omkring 90 cm. lang og den kan ikke skilles ad.
/Nutman
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af Nutman Nutman skrev:

Jo, men søjlen er omkring 90 cm. lang og den kan ikke skilles ad.
GLS:

siger max. 200 cm længde, og beregner pris ud fra l x b x h (max 300 cm), så kunne måske være en mulighed?

Mvh. JørgenT

Redigeret af JørgenT - 30-Januar-2016 kl. 15:37
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 15:35
fejltast

Redigeret af JørgenT - 30-Januar-2016 kl. 15:37
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 11:27
Det er rigtigt. Jeg havde helt glemt muligheden for XL-pakker hos GLS.
Prisen er 160 kr. for en XL-pakke. Men det kræver så stadig, at jeg er i stand til at finde en kasse, der er stor nok.

Er der nogen af jer her, der ville være interesseret med porto på 160 kr.? For så går jeg gerne i gang med at lede efter en passende kasse.
/Nutman
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu