|
S: Multibeslag til 6 skærme - SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2016 kl. 19:13 |
Kampsolidt og klippestabilt multibeslag til 6 skærme. Beslaget er til bordmontering - er generelt i fin stand! Dog mangler der 17 af de plasticdutter, der skjuler boltene - ikke et problem for mig, da mine skærme blokerede for udsigten til boltene. Og så grimt er det heller ikke at kunne se boltene, synes jeg. Hvert monteringshovede kan roteres 360 grader, og du kan få skærmene til at sidde LIGE som du vil have det - se mine billeder for kreative (og halv-åndssvage) eksempler. :) Der kan ikke sidde 3 stk. 24" skærme ved siden af hinanden i en række, men 23" burde gå. Eller 4 stk. 24" skærme i armene og mindre skærme i midten (eller noget andet, man selv kunne finde på at montere på et VESA-beslag - kun fantasien sætter grænser!) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() <b>HBO: 500 kr./pp.</b> Kan beses/hentes i Roskilde. Kan også aftale aflevering på Københavns Hovedbanegård, eller evt. andet sted i København Er alt for tungt til at jeg vil sende det... Redigeret af Nutman - 03-Februar-2016 kl. 22:39 |
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen ide om mærke og evt. modelnummer på svinet?
|
|
![]() |
|
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
Der er ingen mærker på det overhovedet, så jeg må blive dig svar skyldig.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvis du skulle ændre mening byder jeg de 500 plus porto.
|
|
![]() |
|
182 kr. UDEN omdeling. Vil du virkelig gerne betale så meget? Og det er bare et skøn, for jeg har ikke vejet beslaget, men jeg anslår, at vægten er tæt på de 20 kg. Plus, at jeg får mere en umiddelbart svært ved at skaffe en kasse, der er stor nok (ca. 1 meter lang) OG få det pakket forsvarligt ind. Så... ja.... det var ikke uovervejet, da jeg skrev, at det ikke kunne sendes. :)
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
99kr med G-porto
![]() |
|
![]() |
|
Går ikke. Pakker må maks. fylde 70x70x70 cm. med G-porto.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og armene kan ikke afmonteres eller slås sammen?
|
|
![]() |
|
Jo, men søjlen er omkring 90 cm. lang og den kan ikke skilles ad.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
siger max. 200 cm længde, og beregner pris ud fra l x b x h (max 300 cm), så kunne måske være en mulighed? Mvh. JørgenT Redigeret af JørgenT - 30-Januar-2016 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
fejltast
Redigeret af JørgenT - 30-Januar-2016 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
Det er rigtigt. Jeg havde helt glemt muligheden for XL-pakker hos GLS.
Prisen er 160 kr. for en XL-pakke. Men det kræver så stadig, at jeg er i stand til at finde en kasse, der er stor nok. Er der nogen af jer her, der ville være interesseret med porto på 160 kr.? For så går jeg gerne i gang med at lede efter en passende kasse. |
|
/Nutman
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |