|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 01-November-2006 kl. 12:28 |
Hej jeg står og skal ha et nyt tv, det skal være i 37" og i sølv evt med sort kant el. lignende Har kigget på dette Acer AT3704 - 37". 1366x768 opløsning sølv/sort 9ms responstid, 500cd/m² (typ) lysstyrke, 800:1 kontrast, 178°H/178°V synsvinkel. Hdmi indgang. Funktioner: indbygget TV-tuner tekst TV, HDTV kompatibel understøttede DTV-opløsninger:1080i 720P LCD stander medfølger. Strømforsyning 100-240V AC (50/60Hz) indbygget, 15W højtaler (2x), 15 pin D-sub mini (1x), DVI-D, Scart (2x), PC audio, AV indgang, incl. fjernbetjening. Mål: 1141x285x640mm (BxDxH) inkl. bordstativ Vægt: 28.5kg. 2 års on-site garanti. ( EV.M1307.009 ) til 8400.-
kan jeg få et bedre tv for under 9000.- hvor kvaliteten er ok?? Skal gerne ha dvi indgang, da jeg skal køre mediacenter fra pcen
håber i kan/vil hjælpe mvh Erik |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Det her er bedre.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Det Toshiba er kun 32" - og det var en 37", der blev spurgt efter. Til 9.000,- og den størrelse ved jeg ikke rigtig hvad der er værd at nævne. Kunne være Panasonics plasma tv PV60, men jeg ved ikke lige hvad de koster.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
D'oh. Jeg ved heller ikke hvad der er noget værd i den
størrelse/prisklasse. Acer ville jeg i hvert fald holde mig fra. Det
kunne meget vel være en kæmpe computerskærm med en TV tuner skruet bag
på
![]() PV60'eren koster 11,5k. Redigeret af Naiera - 01-November-2006 kl. 14:41 |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Har du mod på at købe i Tyskland kan du få det omtalte Toshiba i 37" (37WL66Z) for 1119 EUR, så det bliver under 9000 inkl. fragt. Den er godt nok ikke sølv, men kan dog fås i grå (37WL66P) her:
|
|
![]() |
|
mailand ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Troede faktisk acer var et godt mærke. ville helst ha noget her fra dk
|
|
![]() |
|
![]() |
ville være dejligt selv at kunne hente skærmen, bla hvis der kommer noget (Reklamation) |
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Toshiba til 9988,- Sørg dog for at få en model der ikke brummer når du stiller på Baggrundsbelysningen, hvis det var noget |
|
![]() |
|
![]() |
hvis man skal tilslutte sin pc, er det så ikke en dvi indgang der skal være i tvet? bruger meget tit mediacenter i min pc + internet.
nu snakker du om brummen, er det et stort problem for flere skærme? kan man se det i infoen eller skal man ha den igang for at finde ud af det? |
|
![]() |
|
DanniS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Du kan få et omformer stik til hdmi du kan bruge uden at gøre mig for klog på det. Det er flere mærker der gør det. Du skal have den igang for at finde ud af det. Min gør det, men skulle gerne få den byttet, og jeg har testet en et andet sted der ikke gør det. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Umiddelbart synes jeg ikke linket fra hifipriser får mig til at anbefale noget. Hvis du gerne vil have noget i en god kvalitet bør du nok spare lidt mere sammen. PV60 kan som nævnt fås til 11.500,- og JVC LT-37M60 fås til 12.999,- - begge to fjernsyn der er værd at gå efter.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
sådan et lcd til de 9000 er billedet der bedre el dårligere end et alm (Gammeldags) tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |