|
Nyt TV, 65'', Max 15000.- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2016 kl. 23:47 |
Hej...
Laver lige et indlæg for min gode ven, som står overfor at skal investere i nyt TV. Har ik de store krav, andet end det skal være 65'' tommer, prisen på de max 15000.- (Hvis dette kan lade sig gøre) - og selvfølgelig et godt billede! Et rigtig godt Value for money TV, er ønsket. Selv er jeg stor tilhænger af Panasonic, har selv et Panasonic AS640 i 55'', og har så foreslået ham et Panasonic TX-65Cs620, da det umiddelbart er det der rammer hans krav indenfor Panasonic. Men han ønsker lidt alternativer, så ville være en stor hjælp, hvis nogle har forslag til andre modeller, som rammer hans krav, eller som evt. er bedre end mit forslag. Håber på lidt feedback, Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |