|
DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
P O
Ny bruger Oprettet: 24-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 13:50 |
Hi Alle
Så kom der en
DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS.Som jeg læser det på Harald Nyborg hjemmeside så koster den 499KR. Den har PVR og som noget nyt DVB-T2.jeg har søgt lidt omkring på nettet men jeg kan ikke finde hvor mange tuner den har.
Altså kan man se noget igennem den medens man optager et andet program på HDD eller usb pind ?
Noget andet jeg læser er dette::Dog er nogle kanaler kopibeskyttede og kan derfor ikke optages.
Gad vide om det e.v.t betyder at man aldrig kan optage fra ..e.v.t TV2-film eller er der tale om enkelte TV programmer/film ? Håber der er nogle af jer der har købt og testet :O)
mvh Per
P.S
Jeg har Boxer på egen antenne med betalingskanaler.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til den pris må det være 100% sikkert at der kun er 1 Tuner. Mener ikke at der her i landet sendes noget ud med No Copy. Men da den har CI, er det nok sikkert at det optagede ikke kan afspilles fra andet end modtageren.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
MortenP
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 654 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Det kan jeg svare på. Der er 1 tuner i, og man kan kun se noget på samme mux imens den optager. Der kan iøvrigt kun optages MPEG-4 programmer, T2 programmer kan ikke optages. Men der kan ses T2 programmer. Kodede programmer kræver CI+ modul samt boxer modul. Mvh DENVER ELECTRONICS A/S Morten Pannen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det munder jo så ud i, at den ikke er meget bevendt til brug på Boxer HD når de udsendelser af en besynderlig grund ikke, som på andre T2 modtagere kan optages.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på, at det er T2, der er afgørende og ikke CI+ krypteringen?
|
|
miri
|
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Radiomanden skriver: Er ikke meget bevendt.
Prøv at finde et andet produkt evt. på Boxers hjemmeside. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en Triax 505 ved AV-Connection for 800kr leveret. Mit TV har aldrig før vist så flot og skarpt TV billede
|
|
P O
Ny bruger Oprettet: 24-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for alle svar.
Kampus det ser ikke ud til at man kan optage på triax 505 ....eller ?
Morten P har du en comment til Miri som kommer med et godt spørgsmål ?
Fortsat god dag til alle
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt bliver jo sendt i MPEG4 nu om dage, så hvad mener du med det?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er 100% sikkert CI+ krypteringen der bremser for optagelse. Det er jo bl.a. det der er formålet med det forbrugerfjendske CI+.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næh, men jeg er heller ikke bekendt med en modtager der kan optage mpeg4 i DVB-T2 |
|
kbking
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt en DENVER DTB-120CP DVB-T2 BOKS så jeg kan se touren nede i min kølige kælder her i sommervarmen , den er koblet op til min projektor via en Denon avr-x500. men lyden på TV2 HD er meget metallisk, men er fin på alle andre kanaler + at jeg skal trykke 2 gange på standby knappen før den starter, nogen der har løsninger på disse 2 problemer?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |