|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2016 kl. 18:24 |
Brugt, men fejler ikke noget.
Inkl. lader og USB kabel.
75,- Redigeret af Preps - 05-Februar-2016 kl. 09:10 |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opper
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
75,- PP
Kan den afsluttes tirsdag aften a la din Freeway, vil gerne modtage den senest torsdag, Mvh Flmr
|
|
![]() |
|
Ja, den afslutter jeg også tirsdag kl. 20.00 nu hvor der er et bud :)
|
|
![]() |
|
Sidste opper
![]() |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Går ud fra den er solgt, jeg har en helt magen til som jeg vil tilbyde at sælge til også, håber det er ok jeg lige "låner" tråden her, man kan sende mig en PB prisen er den samme.
|
|
![]() |
|
Min er solgt, men jeg tror du får mere opmærksomhed hvis du opretter din egen salgstråd
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |