|
S: Dynaudio 72 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2016 kl. 20:42 |
Hej Jeg sælger dette fantastiske sæt Dynaudio Audience 72, så nu har du chancen for at få lækker lyd hjem i din stue. En allround højttaler, som kan spille alt. Højttaleren har en diskant og to 6,5" mellemtoner, som giver en rigtig god lyd med passende mængde bas. Den ene diskant har et lille ubetydeligt mærke, men det er ikke noget jeg har bemærket i lyden. Se billede. Højttaleren er i kirsebærfiner, som jeg har betrukket med hvidt plastfolie, som kan fjernes. Der medfølger spikes til begge højttalere, som let kan monteres. Der medfølger kvalitets højttalerkabel. Nypris 11.500, så du har mulighed for at gøre en god handel. Pris 4500 kr. Befinder sig i København S. Højttaler 2 vejs Mål: Redigeret af skipper - 02-Februar-2016 kl. 20:43 |
|
/Skipper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |