|
windows 7 update |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2016 kl. 08:05 |
|
Hej
Jeg har en ny formateret maskine med win 7 sp1 installeret. Windows update søger og søger jeg har stort set prøvet alt hvad der kan googgles. Mvh Redigeret af svsommer - 31-Januar-2016 kl. 08:06 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad søger du efter ?
Updates ? De kommer ikke altid lige med det samme. |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
Der er ca 200 opdateringer som skal søges efter på en ny installeret maskine, hos mig tager det 4-5 timer (håbløst) jeg lader den typisk stå natten over og søge, sætter den igang med at hente og installere om morgenen og når jeg kommer hjem om eftermiddagen er den klar
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
der søges efter Windows 7 opdateringer
den har stort set søgt i 48 timer nu uden at finde noget den har kun fundet update agent 7.6.7600.320 |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Mener der er nogle updates der skal installeres, inden den kan finde/installere resten. Mvh. Jørgent
|
||
![]() |
||
|
Har genstart flere gange |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
tror vist du skal prøve at installere windows update i nyeste version manuelt, før den kan finde ud af det. Prøvede at opdatere min fars gamle arbejdspc med samtlige opdateringer på en gang. Det gik helt af helvede til. Så det endte med at jeg måtte tage dem i små bundter. Så kunne den klare det.
Generelt, så er en nyinstall af win7 uden at have injected updates i image ikke noget som helst værd mere. orker ganske enkelt ikke de latterligt mange opdateringer. - forstår ganske enkelt ikke hvorfor MS ikke kan finde ud af at lave cumulative pakker.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Det lyder som sort snak for mig. Windows Update er integreret i Windows, så hvor finder man "nyeste version" og installerer den manuelt? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
Men det koster gratis at prøve. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Ellers prøv at downloade og installere SP1 manuelt: Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Jeg har nu prøvet at download win7 og for en fejl meddelelse Vi fandt et problem med valideringsanmodningen
og ja jeg har prøvet to gyldig nøgler jeg kan ikke installer sp1 da den er installeret i forvejen siger den |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
|
er det muligt at kopier opdateringer fra en anden pcer?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |