|
Solgt |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 22:21 |
SOLGT
Mvh Jan Redigeret af jsj1 - 27-Marts-2016 kl. 20:25 |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Onkyoen får du nok ca 5-6k for hvis du finder en villig køber, ellers skal du nok ned i nærheden af 4k :-(
Nad M25 er lidt mere efterspurgt - sidst jeg kiggede lidt på modellen blev de vist handlet til ca 7-8k? |
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
Go morgen, ved ikke hvor du har de priser fra, men det sælger jeg dem ikke for, så står de bedre i min stue Go dag
![]() |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Det var også mere betragtelser ad udbud/efterspørgslen. Mange erkender desværre ikke det værditab der er uundgåeligt.
- Det være sagt er der vist ikke rigtig nogle M25 til salg for tiden, så du kan være heldig den går for mere :-) Hvad havde du selv i tankerne af pris? |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det er en træls realitet som sælger, men hifi taber voldsomt meget i pris over kort tid, specielt når der kommer nye formatter til (HDMI, ATMOS, DTS:X osv) Jeg har selv lige solgt en Integra 80.2 for 4000,- efter den havde været til salg længe.
Jeg tror derfor på at Ghystros priser er realistiske, men dermed ikke sagt at du kan være heldig at finde en køber som vil give lidt mere, men det er deromkring
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Vil holde på at M25 altid vil holde prisen...
Men salget for prossesoren er nok også det rigtige tidspunkt... den er kun overhalet af Atmos... men du kan ikke bare skiftet board i modellen der? Eller var det kun NAD Der var på den vogn? Men den har jo ISF, samt 4K opskallering, og de mest udbredte formater... |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Ja jeg mener også at de(n) skal "holde prisen".
Den råstyrke som M25eren har bliver aldrig forældet, og mig bekendt er der ikke kommet meget til surround verdenen siden PR-SC5509 blev lanceret, den håndterer stort set "alt". Nej Onkyoen har ikke udskiftelige boards, mener man kunne engang, men ikke mere. http://nadelectronics.com/products/masters-series/M25-7-Channel-Amplifier http://www.uk.onkyo.com/en/products/pr-sc5509-58251.html Jeg havde selv regnet med i omegnen af 18.000,- for sættet. |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
Hmm, linket virker tilsyneladende ikke, mystisk...
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
http://nadelectronics.com/products/masters-series/M25-7-Channel-Amplifier
http://www.uk.onkyo.com/en/products/pr-sc5509-58251.html EDIT: LinkFix Redigeret af fausing - 06-Februar-2016 kl. 08:54 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Tapeconnection har en til salg til 12K "second-hand"
Halv pris eller mindre på hifi/surround efter nogle år er jo slet ikke unormalt. Det er klart at nogle enheder vil holde prisen bedre end andre, det er nok mere efterspørgslen her der vil sætte prisen. Mener der har været noget Lexicon 7 kanal amp til salg her på recorder hvor ny prisen var 30k og den blev udbudt til 11-12k. Men en fin forstæker er det da. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Mht prisen på en PR-SC5509, så var der faktisk en til salg for 1/4 - 1/2 år siden for 2500kr
![]() og den røg ikke på en formiddag.... prisen på PR-SC5509 er lav - men det burde dog nok være muligt at få mere end 2500 for den NAD blokken holder sin pris på en helt anden måde - dog ikke til et samlet salg på 18.000... mvh Troels
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis Tapeconnection sælger en M25 til 12.000,- med 2 års reklamationsret, så skal en som sælges privat - uden reklamtionsret - ned på 10.000,- eller derunder.
Og m.h.t. ONKYO'en, så er jeg enig i at den skal ligge omkring de 5k. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |