|
[3 Nye indlæg] |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2016 kl. 18:54 |
Hej.
Jeg har et problem,nogle emner starter helt forfra når der for eksempel vises som her. (3 Nye indlæg ) Og jeg trykker på (3 Nye indlæg ) Det er ikke alle indlæg,hvad skyldes det,og er jeg den eneste der oplever det. Mvh. Ps. Det blev lidt kringlet,men håber i forstår Redigeret af nesager - 03-Februar-2016 kl. 18:55 |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, jeg oplever det samme. Forumindlæg jeg tidligere har fulgt, huskes tilsyneladende ikke, og jeg bliver sendt længere tilbage i tiden, evt. til side 1. ;-) Måske en cookieting, men jeg har ikke slettet cookies for nylig.
Mvh. Jørgensen |
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jørgensen. Er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der oplever det. Jeg kan se at skriver Holstebro ,så det er måske kun et Nordvestjysk problem. Jeg har prøvet at slette cookies,uden held,men kan da ligeprøve igen. Mnh. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19468 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig virker det fint i Firefox på pc, men safari på iPad lider under det i beskriver.
Klaus |
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har stadig problemer på Firefox,trods at jeg fjernet cookier her på siden og har kørt en tur med CCliener.
Mvh. |
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Har stadig problemer,men det er ikke alle sider der driller. Det er træls,nogle gode råd ??? Mvh. |
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger i øvrigt også Firefox og har også siden sidst kørt en tur med CCleaner uden resultat.
Men når KlausDM oplever det med Safari på en iPad, er problemet jo ikke isoleret til Firefox. Ja, det er træls på jysk - man skal lige vænne sig til at konstatere, hvor man er i tid og så derfra finde den rigtige side, hvor debatten blev sluppet sidst. Mvh. Jørgensen |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, ingen gode råd , og jeg har samme problem...Win7
mvh |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Velkommen i klubben,også Windovs 7 Mvh. |
|
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
Der bruger jeg så Windows 10 Insider, så det er næppe heller der, fejlen ligger. Mvh. Jørgensen
|
|
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
I øvrigt holdt forummet jo flyttedag for nylig.
Måske fejlen opstod i forbindelse dermed, om end jeg ikke kan huske at fejlen opstod samme dato, men dog at fejlen er opstået efter flytningen. Men en simpel flytning roder vel ikke med indstillingerne? Mvh. Jørgensen |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , nej sådan har det været for mig et par år.
Det skete da man heller ikke mere kunne kopiere et link ind , ved bare at kopiere det og så sætte ind. MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |