|
Lukket: Dell Chromebook 13, i5 + touch |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2016 kl. 11:42 |
|
Tråden lukkes pga. manglende interesse. Giver maskinen et forsøg med dual boot og en letvægts linux distribution i stedet. Det drejser sig om: Dell Chromebook 13 Intel® Core™ i5-5300U (3 MB cache, op til 2,90 GHz) 8 GB ram 32 GB SSD (M.2, kan opgraderes) FHD skærm m. touch. Står som ny! Kun brugt 20 timer. Købt af 1. ejer, der havde fået den direkte fra Google Partner. Kvittering (email) fra Google + beskæftigelse på salg medfølger. Emballage medfølger selvfølgelig også. Bekræftet direkte hos Dell: Forsat fuld garanti frem til 23/2 2017 da de fra Google er bestilt med udvidede garanti.
Super lækker maskine bygget i magnesium og carbon. Chrome OS kører selvklart fantastisk og jeg er faktisk rigtig imponeret over kvalitet, design og funktioner. Læs mere om maskinen her: http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/chromebook-13-7310/pd HBO 4000PP
Slå til pris: 4300,- Befinder sig i Måløv ved Ballerup. Levering kan eventuelt arrangeres. Redigeret af askernedefragrillen - 10-Februar-2016 kl. 20:54 |
||
![]() |
||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Link rettet :-)
|
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
Er der lys i tastaturet på den?
|
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
|
Ja, det er der. Kan indstilles i 3-4 forskellige niveauer (+ slukket). Skal lige siges, at slå til prisen på de 4300,- er det samme jeg selv gav i forgårs da jeg hentede den. :-)
|
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
Levering gælder det også i Århus?
|
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
|
Desværre, det er for lang en tur :-) Men jeg sender gerne. Det koster 70,- uden omdeling.
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
G-porto 49,- op til 5 kg - bare lige til info. :)
|
||
![]() |
||
|
Meget vel, men Post Danmarks porto kan printes i pakkeboksen og jeg har ingen printer. ![]() On topic: Et hurtigt bud over mindstebeløbet inkl. forsendelse er jeg frisk på. Så kan vi jo se om vi ikke bare lukker den straks med forsendelse i morgen. |
||
![]() |
||
|
Ved du om der kan installeres Anthems Arc på den så den kan bruges til det?
|
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg ved ikke hvad det er. :-) |
||
![]() |
||
|
Jeg kan se fra deres hjemmeside, at det er Windows only. Der er heller ikke noget at finde i Chrome Webstore, så desværre ikke.
|
||
![]() |
||
|
Op.
Sælges til første der byder 4000,- afhentet i dag eller plus porto.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |