recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udendørs overvågningskamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udendørs overvågningskamera

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udendørs overvågningskamera
    Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:56
I forbindelse med nybyggeri vil vi gerne have et udendørs overvågningskamera i vores gårdsplads. Hvilke synes I vi bør kigge på?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:10
D-link er noget af det bedste. Ikke lige den her model til udendørs, men prøv at søg.

http://www.edbpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7B96DAE8DA-67EB-4EC5-8ABC-4C35B9D140CF%7D
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2016 kl. 17:15

Der er jo en del af den slags, men der vil da være en god idé med noget som har bevægelse føler, så det kun er aktivt og e.v.t optager når der er bevægelse, og måske også kan stilles til kun at være aktivt i bestemte perioder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 16:56
Kunne et UniFi Video Camera måske være et bud? Eller har I et bedre bud?

Redigeret af JensJ200 - 06-Februar-2016 kl. 16:58
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 17:46
Er du seriøs kigger du på et Axis: http://www.axis.com/
Har gode erfaringer med deres P1357-E

DLink kan jeg ikke anbefale, især ikke deres MyDlink-serie, jeg har kæmpet med deres 935L (idendørs hjemmebrug) og ved hver ny firmware introduceres der nye problemer. Dlink er måske fint i en test her og nu men på den lange bane er der for meget bøvl.

Mvh

Redigeret af Droid - 06-Februar-2016 kl. 17:47
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 18:42
Du skriver ikke noget om niveauet på overvågningen, altså hvor mange kameraer, hvor høj opløsning, hvad med når det er mørkt? osv.

Men prøv at kigge på http://www.arlo.com hvis det skal være nemt og praktisk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2016 kl. 20:19
Jeg søger 1-2 udendørs kamera, som kan overvåge hvem der kommer til mit hus, både når det er lyst og mørkt. Kameraet skal kunne give mig besked på min iPhone når det opdager aktivitet.

Axis ser måske for avanceret ud til en privat bruger som mig, men vil lige prøve at kigge lidt mere på det.

Arlo ser rigtig smart ud, men synes det er et stort problem, at man ca. engang i måneden skal skifte batterier.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 00:42
Oprindeligt skrevet af JensJ200 JensJ200 skrev:

Jeg søger 1-2 udendørs kamera, som kan overvåge hvem der kommer til mit hus, både når det er lyst og mørkt. Kameraet skal kunne give mig besked på min iPhone når det opdager aktivitet.

Axis ser måske for avanceret ud til en privat bruger som mig, men vil lige prøve at kigge lidt mere på det.

Arlo ser rigtig smart ud, men synes det er et stort problem, at man ca. engang i måneden skal skifte batterier.
Hvorfor tror du batterierne skal skiftes 1 gang om måneden?

Jeg har haft 3 kameraer siden juni sidste år, 2 af dem har stadig ca. 75% power, det sidste som også er det længst fra base stationen (30-40 meter) gik kold sidste uge.

Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2014
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 08:05
Du kunne se på et Y-cam HomeMonitor kamera, som er perfekt til netop din situation. Fordelen er, at den virker ud af kassen, og opsætningen er utrolig let.

Det er et standalone kamera, som opfylder dine krav med advarsel og app til din smartphone. Alle optagelser gemmes online i 7 dage, og kameraet kræver en internetforbindelse via Wi-Fi eller ethernet.

Husk at købe udendørskameraet i HD udgaven.

https://www.y-cam.com/how-it-works/

Redigeret af Branchekender - 07-Februar-2016 kl. 08:05
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 09:51
Ser ud til at Y-Cam HomeMonitor Outdoor HD Pro opfylder alle mine krav, så mange tak for det tip :)

Eneste problem er nu at konen synes den vil være for grim at montere på huset, men det vil være et problem med alle udendørs overvågningskameraer. 

Nu må jeg lige tænke overhvordan man pænest montere den udenfor. Har jo alle muligheder, når vi bygger nyt, hvis I har nogen gode ideer siger I selvfølgelig bare til :)
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:55
Hej

Jeg er glad for mit Foscam.

Se mere på www.foscam.dk

Jesper
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2016 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Hvorfor tror du batterierne skal skiftes 1 gang om måneden?

Jeg har haft 3 kameraer siden juni sidste år, 2 af dem har stadig ca. 75% power, det sidste som også er det længst fra base stationen (30-40 meter) gik kold sidste uge.

Hvordan synes du Arlo fungerer til hverdag? Jeg ovejer et 2 kamera setup men er i tvivl om det bliver generende at få notifikationer hele tiden? F.eks om sommeren når vi er på terrassen, skal man jo slå systemet fra for ikke at blive bombaderet med notifikationer, glemmer man så ikke at slå det til igen?

Håber du vil dele af dine erfaring med systemet, da det både har WAF og samtidig giver en smule sikkerhed når man ikke er hjemme. 

Apple & Sonos entusiast
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu