|
Kanal kort problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torbenan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2016 kl. 08:30 |
Hej jeg har et irriterende problem med mit TV. Jeg har et yousee abonnement med 10 frit valgte kanaler. Problemet er, at når jeg skifter til en "frit valg" kanal får jeg besked "CI-Menu 1 Du har ikke adgang til Video". Jeg skal så slukke og tænde TV'et for at kunne se kanalen. Kan nogen bidrage til løsningen. Yousee mellempakke med 10 frit valg kanaler
TV: Samsung 1,5 år gammelt (hvor ser man modelnummeret) med 2 tunere og det er opdateret til seneste sw level CI kort: 2 stk. Strong
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et problem jeg ikke har hørt om før. Jeg har også et Samsung TV og frit valg kanaler, men ganske vist fra Stofa. Jeg tror du skal have fat i Samsung og/eller Yousee.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skriver at det er SW opdateret, er det ud fra det der kommer frem i menu? Tjek om det er samme som på Samsungs hjemmeside under opdateringer. CI modul, er det CI eller CI+ version? Der har været nogle problemer med CI+ moduler, dog vist ikke denne fejltype. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |