|
Denon 2910 firmware |
Besvar |
Forfatter | |
Jannik
Bruger Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Emne: Denon 2910 firmware Sendt: 03-November-2006 kl. 17:28 |
Nogen der ligger inde med firmware til Denon 2910 (europæisk model, naturligvis), helt præcist den der hedder "6720-D" ? Har fundet adskillige døde links på nettet...
|
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Sendt: 03-November-2006 kl. 19:57 |
Jannik
Sendt: 03-November-2006 kl. 22:36 |
Det var den første jeg fandt. De links der er angivet til selve filerne er døde. Du skulle vel aldrig have firmwaren liggende lokalt hos dig?
|
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7077 |
Sendt: 04-November-2006 kl. 11:00 |
måske her http://www.fastshare.org/dlgo/DVD2910_Ver6720_D_902.zip Jeg har den desvære ikke mere Hans |
|
Jannik
Sendt: 04-November-2006 kl. 16:51 |
Hej Hans, Tusind tak for det. Jeg hentede den og brugte fremgangsmåden fra www.denon2910.freehomepage.com. Det var godt nok med en smule rysten på hænderne, for man hører jo om at det kan gå galt og at man kan ende med en ubrugelig 43 cm. bogstøtte... alt gik dog fint. Jeg *synes* da også at HDMI-signalet ser lidt bedre ud, men det var jo også hvad jeg havde læst at jeg skulle forvente, så måske bliver jeg bare narret lidt af det. Jeg har et par spørgsmål til dig, som du måske har en mening om: - Har du din afspiller sat op til "Black level = Enhanced" ? - Oplever du også, at hvis du sender HDMI-signalet ud i 576P, så er det ikke geometrisk korrekt? Selv bruger jeg af denne grund 720P, selvom det må betyde, at signalet bliver skaleret af både DVD'en og mit TV. - Ved du hvad forskellen er på HDMI komponent og HDMI RGB?
|
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
hansie
Sendt: 05-November-2006 kl. 19:03 |
Hej Dejligt at høre at det gik godt ... Selv sntes jeg også at signalet over hdmi blev noget bedre. Og min er sat op til Black level = Enhanced da det giver bedste billede her. Har dog aldrig prøvet at outputte andet end 720p men skal dog prøve at teste det næste gang den bliver tændt Jeg ved ikke hvad forskelden er på de to hdmi out men der er intet at se i billedet Hans |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |