|
K: Sony MD og CD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2016 kl. 14:55 |
Søger en Minidisc afspiller fra Sonys ES eller QS serie samt en CD afspiller fra samme serier.
Pris efter model og aftale.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en sort MDS-JE700 i QS-serien stående (desværre uden fjernbetjening) Der er også en pose med 115 discs og 11 originale med bl.a. Bruce Springsteen, Sade og Billy Joel, og en transportabel MZ-1. Købt brugt her på siden. Kan det have interesse?
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Sonys ES og QS serie er en rimelig bred definition, der strækker sig over mange år og apparater, så jeg ved ikke om dette overhovedet har interesse. Jeg har en STR-DB940(QS) receiver, som jeg fornyligt skiftede ud med en STR-DN1040 *udelukkende* fordi førstnævnte ikke har HDMI ind/ud (det skal man jo have nu om stunder). Savner allerede DB940 meget. Sony lavede bare bedre kvalitet dengang. Receiveren er i sort set mint condition. Ingen ridser og ingen brugsspor. Har desuden en CDP-X222ES cd player, som også er i samme gode stand *men* jeg har åbenbart ikke været flittig nok til at bruge den de senere år, så laseren kunne trænge til en rensning. Ærligt talt ved jeg dog ikke om jeg overhovedet vil af med den. EDIT: Hvorfor opretter du to tråde omkring det samme? Redigeret af azrael - 12-Februar-2016 kl. 07:21 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Den kunne bestemt have interesse. Hvor står den i landet og hvad tænker du af pris?
|
|
![]() |
|
Det er stereo forstærker jeg leder efter, desværre. Og det er to forskellige salgstråde, jeg henviser blot til en anden tråd i dem begge.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Har svaret på PB :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |